نهال آلو کهربا

نهال آلو کهربا یکی دیگر از ارقام نهال آلو میباشد این نهال از رقم های بسیار تجاری  و بسیار دیر رس است . مقاوم به سرما و شکل آن گرد و کمی پهن است . بسیار بازار پسند و رنگ سیاه دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه  از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . کیفیت کار ما اعتبار ماست .

نهال آلو کهربا

نهال آلو کهربا

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال آلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلو  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال آلو کهربا

نهال آلو کهربا

مشخصات :

این نهال دارای میوه سیاه متوسط گرد وکمی پهن میباشد . مناسب برای تازه خوری میباشد. باردهی ان از سال دوم کاشت شروع میشود .عمر اقتصادی این نهال 25 سال میباشد . طعم میوه نهال الو کهربا شیرین است . ویکی از ارقام تجاری وبسیار دیررس میباشد . آلو ویژگیهای زیادی در حفظ احساس خنکی درونی بدن و تقویت استحکام استخوان بندی بدن دارد. پتاسیم موجود در آلو سبب شده تا پزشکان آگاه به مصرف مداوم انواع تازه و خشکبار آلو به افراد پیر و زنان باردار توصیه کنند. این نهال را میتوان از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی خریداری نمود .

شرایط محیطی :

این نهال مقاومت زیادی به سرما دارد . ومیزان تحمل ان به سرما بین 25 الی 30 درجه سانتیگراد میباشد . نسبت به خشکی نیمه متحمل است . به 10 لیتر ابیاری در هفته نیاز دارد . وبمدت 6 ماه قابلیت انبار مانی دارد . فاصله این رقم نهال در هر کاشت 3*4 متر میباشد . از جمله افات این هال میتوان به نباتی شدن وکرم زدگی اشاره کرد.

آلو سرشار از مواد معدنی مانند فسفر، منگنز، منیزیم، مس و پتاسیم است. این ماده غذایی همچنین دارای روی و آهن و مقدار کمی کلسیم است.

نهال الو کهربا سرشار از ویتامین A, K و ویتامین C هستند. این میوه دارای مقادیر فراوانی از نیاسین، ریبوفلاوین و تیامین است.

نهال آلو کهربا

نهال آلو کهربا

لیست ارقام الو :

نهال الو ناتال
نهال زردآلو نوری

نهال آلو کالیفرنیا
نهال درخت آلو قطره طلا
نهال درخت آلو شابلون
نهال آلو کهربا
نهال درخت آلو بخارا
نهال درخت الو سیاه

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال آلو کهربا
نهال آلو دامنسوز
نهال آلو رین کلود
نهال آلو کالیفرنیا
نهال آلو بلک دیو
نهال آلو غول پاییزه
نهال آلو قطره طلا
نهال آلو خرمایی
نهال آلو خاکی