نهال انار پایه کوتاه

نهال انار پایه کوتاه از ارقام نهال انار میباشد . این نهال از رقم های بسیار تجاری است . مناسب برای مناطق سردسیری و کم آب است . نهالی بسیار پربار و رقم پایه کوتاه و آبدار و شیرین و بسیار بازار پسند و بدون خار است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال انار پایه کوتاه

نهال انار پایه کوتاه

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انار  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انار پایه کوتاه

نهال انار پایه کوتاه

مشخصات :

این نهال انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های مختلفی هستند.  نهال انار در بسیاری از موارد جنبه صادراتی دارد و بهترین نوع آنها را به کشورهای خارجی صادر می کنند.میزان برگ دهی این نهال بالا بوده و نهالی بسیار قوی است . شکل میوه این درخت کروی شکل است و بزرگ می باشد . یکی از مهمترین ویژگی های نهال انار پاکوتاه انعطاف پذیری آن در انواع خاک است . این نهال نسبت به تمامی خاک ها مقاومت زیادی دارد . اگر خاک شور و کم آب باشد این نهال مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. ( انعطاف پذیری نهال ) ریشه های این نهال اغلب تا 5 متر هم به زیر خاک می رود . و از جمله بهترین خاک ها برای رشد این درخت خاک های شنی می باشد.(خریدنهال انار پایه کوتاه )

شرایط محیطی:

این نهال می تواند سرمای 1 درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند . اما دقت داشته باشید که اگر این سرما با 12 الی 14 درجه سانتیگراد برسد اندام های هوایی نهال یخ می زنند و خشک می شوند. یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که نهال انار پایه کوتاه دارد مقاوم بودن آن به خشکی می باشد. اگر آن را به صورت منظم آبیاری کنید بدون شک عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود پیدا می کند. خاک های سبک نیازمند هفته ای یکبار آبیاری و خاک های سنگین ده روز یکبار به آبیاری نیاز دارند . شما بسته به نوع خاکی که انار پایه کوتاه ؛ را درون آن کاشته اید باید سیستم آبیاری آن را تنظیم کنید .

نهال انار پایه کوتاه

نهال انار پایه کوتاه

ارقام نهال انار :

نهال انار ساوه

نهال انار رباب

نهال انار گرین گلوب

گپ فردوس

نهال انار بیدانه ژله ای

نهال انار دانه سیاه اصل

نهال انار گربان
نهال انار پوست سیاه
نهال انار پایه کوتاه
نهال انار سردشت
نهال انار سفید
نهال انار سیاه سرقندی
نهال انار دانه سیاه
نهال انار گپ فردوس
نهال انار کرین کلوب
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *