نهال انار گربان

نهال انار گربان نیز از ارقام نهال انار میباشد . این نهال رقم تجاری و دانه درشت است . مناسب برای مناطق سرد و معتدل و گرم و مناسب خاک های شور و معمولی است . بسیار بازار پسند و آبدار است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . ( خرید نهال انار )

نهال انار گربان

نهال انار گربان

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انار  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انار گربان

نهال انار گربان

مشخصات :

این نهال  یک نهال از ارقام تجاری می باشد. میوه نهال بازار پسند, دانه درشت و آبدار می باشد. قلمه های متعدد به صورت بوش یا قلمه بر روی ساقه نهال  قرار دارد. شاخه های نهال  زمانی که کوچک هستند مربعی شکل هستند. بعضی خاردار و بعضی بدون خار هستند.

گلها و میوه های نهال به صورت تک یا جفت در آخر شاخه های کوتاه وجود دارد. نهال 3-4 بار در زندگی خود میوه می دهد. گلهای نهال نارنجی متمایل به سرخ می باشد. قطر گلها 3 سانتی متر و زنگوله ای شکل می باشد. ارتفاعای رقم نهال انار به ۲ الی ۵ متر می رسد.یکی از رایج ترین روش های تکثیر و ازدیاد محصول این رقم نهال انار ،استفاده از قلمه زنی می باشد. که به دو روش کاشت در محل اصلی و خزانه انجام می گیرد .

شرایط محیطی:

این نهال برای مناطق سرد ، معتدل و گرم و برای خاکهای شور و معمولی مناسب می باشد. نهال از مناطق نیمه گرمسیری در مناطق برگریز سرد و مناطقی با زمستان های همیشه سبز ملایم کاشت می شود. درخت باید به مدت 400 تا 200 ساعت در زیر 7 درجه سانتیگراد سرد شود. یخبندان های بهاری به اولین شاخه های نهال های انار آصدمه می زنند. بنابراین میوه های انار جوان جای انارهای بزرگ یا معمولی را می گیرند. در مناطقی که یخبندان دیررس بهاری دارند حتی میوه های تازه تشکیل شده نیز صدمه میبینند.  نسبت به آبیاری نهال در خاکهای سبک به طور منظم و افزایشی هر هفته یک بار و در خاکهای سنگین هر 10 روز یک بار آبیاری مد نظر است.

نهال انار گربان

نهال انار گربان

ارقام نهال انار : 

نهال انار ساوه

نهال انار رباب

نهال انار گرین گلوب

گپ فردوس

نهال انار بیدانه ژله ای

نهال انار دانه سیاه اصل

نهال انار گربان
نهال انار پوست سیاه
نهال انار پایه کوتاه
نهال انار سردشت
نهال انار سفید
نهال انار سیاه سرقندی
نهال انار دانه سیاه
نهال انار گپ فردوس
نهال انار کرین کلوب
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *