نهال انار گپ فردوس

نهال انار گپ فردوس نیز از ارقام نهال انار است . این نهال از رقم های بسیار تجاری و میوه ای دانه درشت و قرمز رنگ است . مناسب برای مناطق معتدل و سردسیر با پوستی معمولی طعم میوه ملس و آبدار و کشت بالا دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال انار گپ فردوس

نهال انار گپ فردوس

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انار  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انار گپ فردوس

نهال انار گپ فردوس

مشخصات : 

نهال انار گپ فردوس رقم شناسه دار و درختی خزان دار است . که با طعم و عطر خاص و میوه ای خوش رنگ است . این نوع در خت از رقم های بسیار تجاری دردنیا است . واحد کیلو گرم این نهال در حدود 3 الی 6 عدد میباشد . یکی دیگر از خصوصیات بارز این نهال میتوان گفت که از رقم های دیر گل بودن آن است که در برابر سرما مقاومت زیادی دارد . میزان بار دهی این نهال در هر هکتار 35 الی 36 تن است . عمر اقتصادی این نهال حداقل 35 سال است . ارتفاع آن به 4 الی 6 متر میرسد . میوه میان گل و کوتاه قد و اصلاح شده است . (خرید نهال انار )

شرایط محیطی :

این نهال را میتوان در مناطق نیمه سرد سیری و نیمه گرمسیری و معتدل و گرمسیر کاشت کرد . نکته مهم که باید در کاشت این نهال دقت کرد این است که قطر و عمق چاله ها مختص به این نهال باشد آن را در 80 *80*80* در نظر گرفت . و یکی دیگر از نکات مهم برای این نهال فاصله کاشت نهال میباشد فاصله کاشت در زمین های غیر شیبدار و مسطح بصورت 4*4 متر کاشت میباشد . ( خرید نهال انار )

نهال انار گپ فردوس

نهال انار گپ فردوس

ارقام نهال انار : 

نهال انار ساوه

نهال انار رباب

نهال انار گرین گلوب

گپ فردوس

نهال انار بیدانه ژله ای

نهال انار دانه سیاه اصل

نهال انار گربان
نهال انار پوست سیاه
نهال انار پایه کوتاه
نهال انار سردشت
نهال انار سفید
نهال انار سیاه سرقندی
نهال انار دانه سیاه
نهال انار گپ فردوس
نهال انار کرین کلوب
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *