نهال انجیر ترکیه

نهال انجیر ترکیه یکی از ارقام نهال انجیر است . این نهال از رقم های بسیار تجاری و بسیار بازار پسند است . میوه ای خیلی درشت و پربار و پایه کوتاه است . رقم خیلی مقاوم به سرما و مناسب برای مناطق سردسیری میباشد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . 

نهال انجیر ترکیه

نهال انجیر ترکیه

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال انجیر با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انجیر   )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انجیر ترکیه

نهال انجیر ترکیه

مشخصات :

این نهال از ارقام نهال های است که میوه ای بسیار درشت و طعم عالی دارد . این نهال درختی مقاوم و زیبا میباشد . و داری انواع زیادی میباشد . این نهال از تیره درختان گلدار و از خانواده انجیر بومی خاور میانه و آسیای غربی و مخصوصا کشور ترکیه است . این نهال با برگ های پهن و پنجه ای با ظاهری ناصاف و خشن میباشد . مواد قندی این درخت در میوه آن جمع میشود . 

شرایط محیطی:

نهال انجیر ترکیه این نهال مناسب برای مناطق سردسیری و نیمه گمسیری و معتدل میباشد . تا طول 10 متر هم رشد میکند . و در برابر خشکی بسیار مقاوم است . ولی درختان جوان تر به سرما حساس تر هستند . این نهال در مناطق مرطوب میوه درشت و کم شیرین با دم طویل میباشد و در آب و هوای خشک و گرم دم میوه کوتاه است . قبل کاشت نهال باید به گودال های آن توجه کرد گودال مناسب برای این نهال در عمق 1 * 1/30 متر و عرض آن 70 و طول آن 80 سانتی متر حفر کنید . خاک های مناسب برای این نهال خاک های شنی لومی و اراضی لیمونی و رسی سخت بسیار مناسب است . توجه داشته باشید که این نهال در خاک های شور رشد میکند .

نهال انجیر ترکیه

نهال انجیر ترکیه

ارقام نهال انجیر :

نهال انجیر
نهال انجیر استهبان
نهال انجیر اسرائیلی
نهال انجیر گلابی
نهال انجیر زرد
نهال انجیر سیاه
نهال انجیر مقاوم به سرما
نهال انجیر سردسیری
نهال انجیر گرمسیری
نهال انجیر سه فصل

نهال انجیر کلسته
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر میسشن
نهال انجیر یزدی
نهال انجیر سه فصله
نهال انجیر عسلی
نهال انجیر قهوه ای
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *