نهال انجیر سه فصله

نهال انجیر سه فصله یکی از رقم های نهال انجیر میباشد که رقمی بسیار تجاری و میوه ای پررنگ و بزرگ است . مناسب برای مناطق سردسیری است . و حات تخم مرغی دارد . زمان رسید میوه اوایل تا اواخر تابستان است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال انجیر سه فصله

نهال انجیر سه فصله

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال انجیر با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انجیر   )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انجیر سه فصله

نهال انجیر سه فصله

مشخصات :

نهال انجیر سه فصله میوه این گیاه ظاهری گلابی مانند و گوشتی شیرین دارد. و به صورت تازه و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد .نهال شبیه به انواع دیگر مرتفع و گسترده می باشد و شاخ و برگ زیادی دارد. و میوه های بزرگ  و کشیده تر می باشد و پوستی سبز رنگ دارد. قسمت گوشتی میوه نهال هم به رنگ سرخ بوده و طعم بسیار خوب و لذت بخشی دارد. میوه نهال  از اوایل تابستان آغاز شده و تا فصل سرد نیز باردهی دارد.( خرید نهال انجیر )

نهال  میوه هایی با کیفیت بالا تولید می کند. و بازار فروش خوبی هم برخوردار است .و در سودآوری اقتصادی نیز نقش موثری دارد. میوه های نهال  که برای خشک کردن مناسب است در آب و هوای گرم و خشک بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت و میوه ها به تکامل خواهند رسید. جوانه های ریز نهال انجیر  در فصل تابستان میوه تولید می کنند که باید روند تکامل خود را کامل طی کند. تا برای مصرف آماده شود در غیر این صورت نمی توان میوه نهال  را به صورت کال مصرف نمود. زیرا نارس می باشد میوه ها در زمان رسیدن بافت نرم تری به خود میگیرند

شرایط محیطی:

 نهال انجیر سه فصله باید توجه نمود که نسبت به گرما مقاومت خوبی دارد نسبت به سرما بسیار حساس می باشد و بافت آن صدمه جدی میبیند ریشه های آن نیز ممکن است از بین برود. فاصله ی کاشت نهال در اراضی شیب دار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۴*۳ متر مدنظر است. و در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر مد نظر قرار میگیرد. میزان آبیاری نهال  در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی گوناگون است.

بنابر این ازای هر روز از فصل بهار دو لیتر و در ازای هر روز از فصل تابستان ۳ لیتر آب نیازدارد. میزان باردهی نهال  در هر هکتار و با توجه به شرایط آب و هوایی گوناگون می باشد. و اما در ازای حدود ۵۰۰ اصله نهال انجیر 3 فصله در هکتار عملکردی بیش از ۲۵ تن را دارد.

نهال انجیر سه فصله

نهال انجیر سه فصله

ارقام نهال انجیر :

نهال انجیر
نهال انجیر استهبان
نهال انجیر اسرائیلی
نهال انجیر گلابی
نهال انجیر زرد
نهال انجیر سیاه
نهال انجیر مقاوم به سرما
نهال انجیر سردسیری
نهال انجیر گرمسیری
نهال انجیر سه فصل

نهال انجیر کلسته
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر میسشن
نهال انجیر یزدی
نهال انجیر سه فصله
نهال انجیر عسلی
نهال انجیر قهوه ای
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *