نهال انجیر کالی

نهال انجیر کالی یکی دیگر از ارقام نهال انجیر است . این نهال رقمی بسیار تجاری و بسیار بازار پسند است . منشا آمریکا و ماندگاری بالا دارد . مناسب برای مناطق سردسیری و میوه ای میان رس است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمکده و خرده عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال انجیر کالی

نهال انجیر کالی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال انجیر با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انجیر   )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انجیر کالی

نهال انجیر کالی

مشخصات:

نهال زودبازده با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و نگهداری بهینه از سال اول کاشت به بارآوری محصول میرسد . قابل توجه باغداران , همه ی میوه های نهال انجیر را باید سال اول کاشت از نهال جدا نمود تا رشد نهال بهبود یابد . درخت انجیر کالی میرنا زودبازده از سال اول کاشت به بار مینشیند . انجیرکالی از سال پنجم کاشت محصول تجاری خود را بار می دهد . این باردهی در سال گیجم حدود 7 تن گزارش شده . به ازای هر 10 اصله نهال انجیر 1 اصله نهال گرده افشان مناسب نهال کاشت می شود .

شرایط محیطی:

این نهال  مقاوم به سرما . نسبت به ارقام انجیر سنتی و ایرانی از ارتفاع خیلی کمتری می باشد . بهتر است فاصله ی کاشت درخت انجیر کالی . در اراضی باشیب ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۴*۳ متر باشد . و در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر کاشت شود . بهتر است که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و برای فصل های تابستان در ازای هر روز ۳ لیتر آب به درختان داده شود . زمان کوددهی درخت انجیر کالی پیوندی از اواسط پاییز لغایت اواخر زمستان قابل اجراست . و میزان کوددهی انجیر کالی میرنا در هر هکتار ۵ تن کود پوسیده دامی تعیین می گردد.

نهال انجیر کالی

نهال انجیر کالی

ارقام نهال انجیر : 

نهال انجیر
نهال انجیر استهبان
نهال انجیر اسرائیلی
نهال انجیر گلابی
نهال انجیر زرد
نهال انجیر سیاه
نهال انجیر مقاوم به سرما
نهال انجیر سردسیری
نهال انجیر گرمسیری
نهال انجیر سه فصل

نهال انجیر کلسته
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر میسشن
نهال انجیر یزدی
نهال انجیر سه فصله
نهال انجیر عسلی
نهال انجیر قهوه ای
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *