نهال انگور خلیلی

نهال انگور خلیلی

نهال انگور خلیلی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انگور ریش بابا و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

نهال انگور خلیلی از همان سال اول به بار می نشیند . این نهال از سالهای 4 الی 5 کاشت شروع به باردهی اقتصادی خود می کند . این باردهی سالانه در هر هکتار به حدود 30 الی 35 تن نیز می رسد . فواصل کاشت این نهال در اراضی مختلف متغیر است . اما اگر بخواهیم بطور کلی فاصله مناسب را بازگو کنیم . فاصله ی 3*3 الی 4*4 بهترین فاصله است . 

باید به ازای هر 10 -9 اصله نهال یک گرده افشان مناسب این نهال کاشته شود . زمان کوددهی این نهال از فصل پاییز قابل اجرا است . این نهال باید به ازای هرروز از فصل بهار 2 لیتر و به ازای هرروز از فصل تابستان 3 لیتر ابیاری شود . زمان رسیدن محصولات در فصل بهار می باشد . 

شرایط محیطی :

نهال انگور خلیلی مقاومت خوبی در برابر سرما دارد . این نهال  می تواند سرمای 20- درجه را متحمل شود . 

آفات و بیماری ها :

شته مو : این آفت با تغذیه از ریشه سبب ایجاد گره یا توده می شود . 

زنجرک : این افت با سوراخ کردن برگها از شیره آنها تغذیه کرده و سبب می شود لک های کوچکی روی برگها بیافتد و همچنین برگها به رنگ قرمز دربیایند و پیچ بخورند . 

آفت ساقه خوار : این آفت از شاخسار ها و ریشه های نهال تغذیه کرده و به بافتها آسیب می زنند . در طی این آفت و عدم رسیدگی نکردن , نهال به تدریج خشک خواهد شد . 

تریپس ها : این حشرات با تخم گذاری روی میوه ها و خوشه ها به نهال اسیب می رساند . 

نهال انگور خلیلی

نهال انگور خلیلی

لیست ارقام نهالها :

-انگور شاهرودی

-انگور لعل

-انگور ریش بابا

-انگور صاحبی 

-انگور خلیلی

روش درخواست خرید نهال انگور ریش بابا از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *