نهال بادام حریر ایرانی

نهال بادام حریر ایرانی

نهال بادام حریر ایرانی

نهال بادام  یکی از پربار ترین رقم های بادام می باشد . این نهال برگهای نیزه ای شکل داشته . که قبل از گلدهی شروع به رویش می کنند .  گلهای این نهال در فصول جاری سال شروع به رشد می کنند . این گلها رنگی مابین صورتی و سفید به خود می گیرند . این  نهال  از سال اول به بار می نشیند . اما از سال دوم یا سوم به بعد شروع به باردهی تجاری خود می کند .

اگر نهال بادام  در شرایط خوب پرورش داده شود ارتفاعش به 6 الی 8 متر هم  می رسد .

آبیاری مورد نیاز نهال بادام حریر ایرانی در فصول مختلف سال متغیر است . بهترین مقدار آبیاری برای این نهال بین 2 تا 3 لیتر آب است .

بهترین فواصل کاشت نهال های بادام بصورت 7*7 می باشد .  به ازای هر 6 اصله نهال بادام یک گرده افشان مناسب این رقم نهال کاشته می شود . از جمله گرده افشان های مناسب نهال بادام , گرده افشان نون پاریل می باشد .

شرایط محیطی :

نهال بادام حریر ایرانی مقاومت خوبی از خود در برابر سرما و آفات نشان داده است . این نهال مثل همه ی ارقام نهالها نیاز سرمایی منحصر به فرد خود را دارد . این نیاز سرمایی ساعاتی بین 600-100 ساعت می باشد . نهال بادام میتواند تا دمای 19- را تحمل کند .

یکی از آفاتی که این رقم نهال می تواند ذچار آن شود آفت قارچی می باشد . در این بیماری رنگ برگهای نهال به رنگ قهوه ای درامده و برگها به داخل برمی گردند .

لیست ارقام نهال بادام :

-بادام آذر ایرانی 

-بادام تونو ایرانی

-بادام اسکندر ایرانی

-بادام حریر ایرانی

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید نهال های انواع درخت شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :09104101070 شماره :09306363005 به مدیریت مهندس رضا میرزایی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال بادام شمشیری
نهال بادام یلدا
نهال بادام سفید سنگی
نهال بادام تونو ایرانی
نهال بادام اسکندر ایرانی
نهال بادام آذرایرانی