نهال به اصفهان

روش درخواست خرید نهال به اصفهان از نهالستان برگ سبز:برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس : 09104101070-09306363005

بمدیریت: مهندس رضا میرزایی

مشخصات:

نهال به اصفهان در کشور ایران در شهر اصفهان به به اصفان معروف است.بار دهی این نهال از سال دوم آغاز میشود.اندازه میوه این نهال با سایزهای بزرگ و گوشتی نسبت به به های دیگر است. این نهال تا 6 متر رشد می کند. رنگ میوه زردرنگ و گرد شکل و آبدار است. این نهال را میتوان بر روی زالزالک و پایه های بذری پیوند زد.طعم بسیار شیرینی دارد.و میتوان آن را به مدت 6 ماه در سردخانه نگهداری کرد.هر درخت میتواند 155 کیلو گرم محصول دهد.فصل رسیدن این میوه در آخر مهر ماه است. نهال به تنوع زیاد ندارد. ولی در بین ارقام نهال با کیفیت تر و پر طرافدار است.اصفهان یکی از مناطق بومی این نهال به حساب می آید. پس نتیجه میگیریم برای پرورش این نهال به آب و هوایی شبیه اصفهان نیاز است.

نهال به اصفهان

نهال به اصفهان

شرایط محیطی:

نهال به اصفهان در فصل بهار با شکوفه های سفید رنگ دیده میشود. برگ های این درخت به شکل تخم مرغی است. و شکوفه های به بسیار خوشبو است. و وقتی شکوفه باز میکند.عطری تمام فضا را پر میکند. نهال به برگ ریز است. یعنی پاییز را تحربه میکند. این نهال دوره بلوغ و رشد خود را در فصل بهار و تابستان سپری میکند. یکی از مهم ترین آفت این نهال کنه عنکبوتی قرمز است. و یکی دیگر از بیماری های مهم به بیماری آتشک است .که این بیماری در درختان دیگری هم چون نظیر سیب و گلابی نیز دیده میشود.این بیماری را به این دلیل آتشک نامیده اند چون وقتی این بیماری بروز میدهد. برگ ها و میوه ها را به شکل سوخته نمایان میکند.این بیماری از باکتری به وجود می آید.

نهال به اصفهان

نهال به اصفهان

همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید و یا با شماره های 09144101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

شرایط کاشت نهال به:

ما باید اول خاک را مورد برسی قرار دهیم.که خاک مورد نیاز خود را پیدا کنیم خاک باید املاح و مواد معدنی قابل قبول باشد. که بتواند اولیه نهال را برای رشد و نمو تامین کند. خاک این نهال باید رطوبت لازم را داشته باشد. جالب است که میتوان در خاکی با قابلیت زهکشی ضعیف این نهال را کاشت کرد. در حالی که بیشتر درختان میوه دار و حتی سایر درختان به این موضوع حساس هستند. این نهال را باید در جایی که آفتاب زیادی دارد کاشت. نهال به برای رشد و نمو به آفتال زیادی ومستقیم نیاز دارد. اگر محدوده شما در زیر سایه است از کاشت  این نهال خود داری کنید. چون این نهال آفتاب دوست است و هیچ سایه جزئی را تحمل نمیکند.این نهال بهترین شرایط کاشت خود را در خاک های اصفهان و ترکمنستان میابد. این نهال در خاک های اسیدی نیز رشد میکند.

نهال به اصفهان

نهال به اصفهان

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *