نهال توت آمریکایی

نهال توت آمریکایی یکی دیگر از ارقام تهال توت میباشد . از رقم های صنعتی بوده است . مناسب برای اکثر مناطق ایران و مناسب برای چسب صنعتی است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دان میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید .

نهال توت آمریکایی

نهال توت آمریکایی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال توت  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال توت آمریکایی

نهال توت آمریکایی

مشخصات:

 میوه های این نهال  در شهریور یا مهرماه ظاهر می شوند. و هنگامی که هنوز نرسیده اند به رنگ سبز می‌باشند . و بعد از رسیدن کاملاً نارنجی رنگ می‌شوند. از دیگر خصوصیات این  نهال  بار دهی خوشه ای در شاخه های جانبی می باشد. فاقد ارزش زینتی می باشد. نهالی  برگریز و خزان کننده و پر تیغ می باشد. میوه های نهال   شبیه توپ هفت سنگ که نخست به رنگ سبز بوده و رفته رفته به رنگ زرد در می اید. میوه نهال خوراکی نمی باشند.

شرایط محیطی :

چوب نهال  بسیار قوی میباشند. و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. عاری از هرگونه افات و بیماری ها می باشد.اگر به دنبال یک شگفتی در طراحی طبیعت می باشید از نهال  استفاده کنید . زیرااین رقم نهال توت شبیه به یک خیال زیباست. در فصل تابستان با دیدن تعداد زیادی توپ 7 سنگ به رنگ زرد که همان توت امریکایی می باشد زیبایی دو چندانی به فضای سبز شما خواهد داد.

 یک نهال دارای مقاومت بسیار زیاد میباشد. و یک درخت بسیار عالی به عنوان سایه بان استفاده می شود. این درخت در خاک های ضعیف رشد بهتری دارد. نحوه تکثیر : همان میوه ها بذر درخت  هستند که بعد از سرمادهی و دون کردن انها را میکارند.

نهال توت آمریکایی

نهال توت آمریکایی

ارقام نهال توت :

نهال توت آمریکایی
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت قرمز
نهال توت قیسی
نهال توت مشهدی

نهال توت هرات
نهال شاه توت
نهال توت آمریکایی
نهال توت کاولوزا
نهال توت مجنون چتری
نهال توت موزی
نهال توت مینیاتوری
نهال توت سفید
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *