نهال توت موزی

نهال توت موزی یکی از ارقام نهال توت میباشد . و از رقم بسیار تجاری و قابل کشت در اکثر مناطق ایران و بسیار شیرین و خاص و کمیاب و دارای طعم خاص است. نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال توت موزی

نهال توت موزی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال توت  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال توت موزی

نهال توت موزی

مشخصات:

یکی دیگر از درختان کمیاب در ایران نهال توت موزی می باشد. منشاء اصلی این توت کشور چین می باشد. شکل ظاهری آن مشابه موز بوده و به توت  مشهور می باشد.این نهال را در تمامی نقاط کشور می توان کاشت. اندازه‌ی توت موزی بزرگتر است. و به 15تا 20 سانتی متر میرسد. میوه ی نارس این نهال سبز یا زرد کم رنگ می باشد.

و بموقع رسیدن کاملا سفید می شود. طعم میوه نهال کاملا شیرین می باشد.  از پیوند تا به بار دهی این رقم نهال  سه سال احتیاج می باشد. این نهال  درسال اول برداشت، چندین برابر توت سفید معمولی بار دهی دارد.

شرایط محیطی : 

این نهال توت  در مناطق سرد تا نیمه گرمسیری رشد می کند. و مناسب برای خاکهای زهکشی شده حاصلخیز می باشد. این  نهال  نسبت به خاک های رسی سنگین , خشکی , سرمای زیاد و هرس زیاد نیز مقاومت خوبی دارند.  برای کاشت نهال  یک گودال به عرض نیم در نیم متر حفر کنید .

حدود ۱۰تا ۲۰ سانتی متر نهال را درون گودال روی خاک نرم بگذارید. و اطراف آن مخلوط خاک نرم و خاک زمینی که حفرشده بریزید . تلاش کنید جای پیوند حدود ۲۰ سانتی متر از سطح خاک بیرون بماند. بعد از کاشتن آب زیاد به نهال بدهید تا هوا گیری صورت بگیرد.

نهال توت موزی

نهال توت موزی

ارقام نهال توت :

نهال توت آمریکایی
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت قرمز
نهال توت قیسی
نهال توت مشهدی

نهال توت هرات
نهال شاه توت
نهال توت آمریکایی
نهال توت کاولوزا
نهال توت مجنون چتری
نهال توت موزی
نهال توت مینیاتوری
نهال توت سفید
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *