نهال توت هرات

نهال توت هرات نیز یکی دیگر از ارقام نهال توت میباشد . این نهال از رقم های بسیار تجاری و زودرس است . مناسب برای تمام نقاط ایران و مناسب برای خشکباری و خشکبار صادراتی است . طعم بسیار شیرین و ماندگاری بالایی دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند مشتریانی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال توت هرات

نهال توت هرات

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال توت  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال توت هرات

نهال توت هرات

مشخصات:

توت هرات گونه ای تجاری می باشد.  مناسب برای خشکبار وتازه خوری می باشد. سفید رنگ واندازه ای متوسط دارند. میوه این نهال میوه ای گوشتی و دارای برگهای بزرگ قلبی شکل است. میوه این نهال اوایل خرداد ماه میرسد. مقدار باردهی توت در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی گوناگون است. و اما در ازای حدود ۵۰۰ اصله نهال توت در هکتار عملکردی بیش از ۱۵ تن را دارد. از سال اول بعد از کاشت به بار مینشیند. بهترین زمان کاشت پاییز نهایت تا بهار می باشد. 

شرایط محیطی:

توت هرات  نسبت به سرما مقاومت خوبی دارد. فاصله ی کاشت توت در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر مد نظر می باشد. و در زمین های صاف این فاصله بصورت ۵*۵ و ۴*۴ متر مد نظر قرار میگیرد.زمان کوددهی درخت توت  از اواسط فصل پاییز تا اواخر فصل زمستان صورت می گیرد. و مقدار کوددهی نهال  در هر هکتار ۱۰ تن کود پوسیده دامی ، کود نانو پلیت ، کود فیبری معدنی تعیین می شود. مقدارآبیاری درخت  در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی گوناگون می باشد. بنابراین در ازای هر روز از فصل بهار نیم لیتر و به ازای هر روز از فصل تابستان ۱ لیتر آب مدنظر قرار میگیرد. 

نهال توت هرات

نهال توت هرات

ارقام نهال توت :

نهال توت آمریکایی
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت قرمز
نهال توت قیسی
نهال توت مشهدی

نهال توت هرات
نهال شاه توت
نهال توت آمریکایی
نهال توت کاولوزا
نهال توت مجنون چتری
نهال توت موزی
نهال توت مینیاتوری
نهال توت سفید
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *