نهال توت کاولوزا

نهال توت کاولوزا یکی از ارقام نهال توت میباشد . که رقم زینتی و بدون باردهی است مختص فضای سبز و شهربازی و باغات است .و سایه اندازی بالا دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان عرضه میکند. مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال توت کاولوزا

نهال توت کاولوزا

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال توت  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال تو کاولوزا

نهال توت کاولوزا

مشخصات:

این نهال ار رقم های زینتی و هیچ میوه ای ندارد . این نهال را بیشتر در باغات و فضای سبز برای سایه اندازی کشت میکنند . این نهال با همکاری جهاد کشاورزی به اکثر شهربازی ها گذاشته میشود . این نهال ویژگی های منحصر به فردی دارد .

نهال توت یکی از معروف ترین و رشد یافته ترین نهال است که برای اکثر مناطق نیز مناسب است . این گونه نهال در فصل بهار شکوفه میدهد و حدود 20 روز پس از درختان بذر شروع به رشد میکند.

شرایط محیطی :

بنابراین میتوان گفت که این نهال برای مناطقی که سردسیر هستن مناسب است . با این حال در مناطقی که دوره رشد کوتاه دارن به دلیل آهسته رسیدن میباشد . این نهال به دلیل پتانسیل رشد نسبتا کم و عملکرد زیاد و رنگ گسترده و رنگ خیره کننده و  میوه با کیفیت برخودار است . این نهال در آب و هوای گرم و مرطوب بدون کیفیت است . فصل کاشت این نهال پاییز تا بهار است. ارتفاع کاشت این نهال 200 الی 2200 متر میباشد . دمای مناسب این نهال 50درجه سانتیگراد است . عمر اقتصادی نهال 50 سال است .

نهال تو کاولوزا

نهال توت کاولوزا

ارقام نهال توت :

نهال توت آمریکایی
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت قرمز
نهال توت قیسی
نهال توت مشهدی

نهال توت هرات
نهال شاه توت
نهال توت آمریکایی
نهال توت کاولوزا
نهال توت مجنون چتری
نهال توت موزی
نهال توت مینیاتوری
نهال توت سفید
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *