نهال زرد آلو قرمز

نهال زرد آلو قرمز یکی از رقم های تجاری و ترد و سفت میباشد .این نهال به شکل قلبی و باردهی خوشه ای و رقم زودبازده و پربار است . زمان رسید این نهال در اواخر خرداد ماه میباشد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهند. کیفیت کار ما اعتبار ماست. ( خرید نهال زردآلو )

نهال زردآلو قرمز

نهال زردآلو قرمز

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال زردآلو )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال زردآلو قرمز

نهال زردآلو قرمز

مشخصات :

نهال زرد آلو قرمز یکی از ارقام نهال میباشد . این نهال رقم بومی و منشا آن چین است که برای اولین بار از این کشور به کشور های دیگر صادر شده است . قد این نهال کوتاه و کوچک میباشد . میوه ای بسیار خوش مزه و با کیفیت است . این نهال یکی از بهترین ارقام نهال زردآلو میباشد . میوه ای تقریبا نوک تیز است . این میوه  را معمولا برای کنسرو و تازه خوری مصرف میکنند . میوه این نهال مناسب خشکباری نیست . رنگ میوه قرمز متمایل به زرد است و به دلیل قرمز بودن این میوه بیشتر به زردآلو قرمز مشهور است . ( خرید نهال زردآلو)

شرایط محیطی:

این نهال مناسب مناطق سردسیری است . مقاومت این نهال در سرمای زمستان بسیار بالا است و نمیتوان گفت که این نهال را میتوان در مناطق گرم سیری هم کشت کرد امکان آسیب دیدگی این نهال در محیط گرم و خشک وجود دارد . مناسب ترین فاصله کاشت برای این نهال با توجه به شرایط زمین و خاک آن است . فاصله مناسب 3 الی 4 متر میباشد . ین نهال به گرده افشانی نیز مناسب است . و باید فضای گرده افشانی را نیز در نظر گرفت . ارتفاع این نهال کمتر از دیگر نهال زردآلو میباشد این نهال یکی از کوچکترین نهال زردآلو مبیاشد . نیاز سرمایی ارقام نهال زردآلو 300 الی 100 ساعت میباشد و اگر شما  این نهال را در دمای کمتر از 7 درجه سانتیگراد قرار دهید نیاز سرمایی این نهال را برطرف کرده اید . 

نهال زردآلو قرمز

نهال زردآلو قرمز

ارقام نهال زردآلو :

نهال زردآلو جهانگیری
نهال زردآلو سلطنتی
نهال زردآلو قیسی
نهال زردآلو دیرگل
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو مقاوم به سرما
نهال زردآلو عسگرآباد
نهال زردآلو پیش رس
نهال زردآلو قرمز
نهال زردآلو زودرس

نهال زردآلو تلتون
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو انبه ای
نهال زردآلو رکسانا
نهال زرد آلو ملایر
نهال زردآلو قیصی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *