فروش نهال شلیل

برای فروش نهال شلیل نیازمند به اطلاعاتی هستیم . از جمله قیمت نهال مذکور چقدر است . مشخصات نهال چگونه است . و سوالات فوق الذکر  از جمله سوالاتی هستند که متقاضیان خرید یا فروش نهال شلیل از متخصصین مجموعه نهالستان برگ سبز میباشد . پس میتوانید برای خرید یک محصول بهتر و با کیفیت با کارشناسان و مدیر نهالستان با شماره تماس 09104101070 ـ 09143338362 تماس حاصل فرمایید .

فروش نهال شلیل

فروش نهال شلیل

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال   به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

فروش نهال شلیل

فروش نهال شلیل

مشخصات نهال شلیل :

نهال شلیل در سال دوم کاشت به باروری میرسد . که همین مسئله یک نکته مثبت و اقتصادی این نهال میباشد و همچنین طول عمر این نهال ده الی یازده سال بوده با وجود طول عمر کم به دلیل پربار بودن و بازدهی زود بسیار بازار پسند است . رنگ شکوفه های این نهال به رنگ صورتی است . که در اوایل بهار شکوفه میدهد و طیبایی به چشم گیری دارد و اریفاع این نهال 4 الی 5 متر میرسد که ارتفاع مناسبی است .

شرایط محیطی :

این نهال در مناطقی شرجی که بارندگی زیاد دارن به خوبی عمل نمیکند . و توصیه نمیشود . بهترین زمان ممکن برای کاشت این نهال فصل زمستان است . کاشت این نهال با فاصله سه متری انجام  میشود . تا بهترین عملکرد و بازدهی را داشته باشد . بهتر است خاکی که نهال در ان کاشت میشود . زهکشی و از نوع شنی لومی باشد  خاک داری بافت سنگین به هیچ عنوان توصیه نمیشود . 

نهال شلیل باید روزانه 6 ساعت نور خورشید ببیند . پس باید نهال را در مکان نورگیر کاشت کرد

ارقام نهال شلیل : 

نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل شمس

نهال شلیل حسن پور
نهال شلیل مغان
نهال شلیل زودرس
نهال شلیل انجیری
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل ردگلد

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال شلیل شمس
نهال شلیل بهاره
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل سان گلد
نهال شلیل شبرنگ
نهال شلیل مغان

نهال شلیل کیوتا

نهال شلیل کیوتا شلیل ها : نهال شلیل کیوتا , ردگلد , فانتازیا , اسنو کوئین , رد دیاموند. افات و بیماری ها معمول و کنترل آنها پوسیدگی قهوه ای : سمپاشی مس تثبیت شده و یا بردو در طی زمستان در کنترل این بیماری موثر است . پوسیدگی طوقه : از این بیمار…