نهال شلیل شمس

نهال شلیل شمس یکی از ارقام نهال شلیل می باشد . این نهال یکی از ارقام نهال بسیار تجاری بوده طعم عالی و زمان رسید آن در تیر ماه است . هسته آن چسبیده به گوشت و خاصیت انبار داری ندارد. فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشید .

نهال شلیل شمس

نهال شلیل شمس

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال شلیل به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال شلیل  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال شلیل شمس

نهال شلیل شمس

مشخصات:

نهال شلیل جزو ارقام تجاری در دنیا بحساب می اید . نهال شلیل دیر گل و کوتاه قد میباشد. و به واسطه میوه های خوش رنگ و معطر طرفداران بسیاری دارد. این نهال   با توجه به شرایط اب وهوایی منطقه اخر فروردین ماه شرو ع به گلدهی میکند.

شرایط محیطی :

از مهمترین ویژگیهای نهال شلیلمیتوان به دیر گل بودن و مقاومت  مناسب نسبت به سرمای بهاری اشاره کرد. بنابراین باردهی نهال شلیل  بطور جانبی می باشد . نهال شلیل  بیش از 50 تن در هکتار باردهی دارد .عمر نهال شلیل  حداقل 25 سال میباشد. نهال شلیل را میتوان ازنهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی خریداری نمود.

این نهال را می توان در منطقه های  نیمه سردسیر و معتدل و کوهستانی کاشت . قطر و عمق چاله های مختص کاشت نهال  ان بصورت حداقل ۸۰*۸۰*۸۰ در نظر گرفته می شود. فواصل کاشت بهترین نهال  در زمینهای بدون شیب و صاف بصورت۳*۲ متر میباشد . و این امر در مورد زمینهای شیبدار و مناطق بادخیز بفرمت ۲٫۵*۲ مربعی و ۳*۲٫۵ مستطیلی تغییر میکند.

نهال شلیل شمس

نهال شلیل شمس

ارقام دیگر نهال شلیل:

نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل شمس

نهال شلیل حسن پور
نهال شلیل مغان
نهال شلیل زودرس
نهال شلیل انجیری
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل ردگلد

نهال شلیل شمس
نهال شلیل بهاره
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل سان گلد
نهال شلیل شبرنگ
نهال شلیل مغان

نهال شلیل کیوتا

نهال شلیل کیوتا شلیل ها : نهال شلیل کیوتا , ردگلد , فانتازیا , اسنو کوئین , رد دیاموند. افات و بیماری ها معمول و کنترل آنها پوسیدگی قهوه ای : سمپاشی مس تثبیت شده و یا بردو در طی زمستان در کنترل این بیماری موثر است . پوسیدگی طوقه : از این بیمار…
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *