نهال هلو ارلی گلو

نهال هلو ارلی گلو یکی از ارقام نهال بسیار تجاری بوده . این نهال با هسنه چسبیده و شفاف است. زمان رسید این نهال در اواسط تیر ماه است . و برداشت این نوع نهال را 3 ال 4 مرحله ای برداشت میشود . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت حضوری یا غیر حضوری از نهالستان برگ سبز مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهند . 

نهال هلو ارلی گلو

نهال هلو ارلی گلو

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال هلو  همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو ارلی گلو

نهال هلو ارلی گلو

مشخصات :

میوه این رقم نهال هلو زود رس و اوایل فصل تابستان می رسد . دارای میوه های درشت و رنگ متمایل به صورتی دارد . گوشت این رقم نهال هلو سفت می باشد . این رقم دارای تاج بزرگی و رشد متوسطی می باشد . و گل های این رقم نهال هلو در اوایل فصل بهار شکوفا میشوند . جزو ارقام تجاری می باشد . این رقم نهال هلو جزو ارقام پر بازده می باشد . مناسب برای مصارف کمپوت می باشد . حدود 3 سال بعد از کاشت گلهای آن پدیدار می شوند . و بیشتر از 8 سال عمر نمی کند .

شرایط محیطی :

نسبت به آب و هوای خیلی گرم مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . نسبت به سرمای فصل بهار مقاومت چندانی ندارد . و اگر در آبیاری زیاده روی شود باعث از بین رفتن گیاه می شود . این رقم نهال هلو باید درخاکهای سبک با عمق 1 تا 2 متر و زهکشی مناسب کاشت شود . این رقم نهال هلو باید بطور منظم سالانه هرس شود . این نهال برای بیدار شدن از خواب زمستانی نیاز به 399 الی 1000 ساعت دارد.

نهال هلو ارلی گلو

نهال هلو ارلی گلو

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو انجیری عسلی
نهال هلو انجیری زعفرانی
نهال هلو قجیرقانات
نهال هلو زعفرانی
بهترین نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو زودرس
نهال هلو پاکوتاه
نهال هلو قجیرقانات

نهال هلو انجیری مور
نهال هلو جوادی
نهال هلو قزل سری
نهال هلو مخملی
نهال هلو کاظمی
نهال هلو آلبرتا
نهال هلو انجیری بلک
نهال هلو انجیری خونی
نهال هلو انجیری زودرس
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *