نهال هلو انجیری خونی

نهال هلو انجیری خونی یکی از ارقام نهال هلو می باشد که از رقم های تجاری هلو است .زود باز ده و پر بار است و مورد پسند بسیاری از بازاری ها است . زمان رسید این نهال در اواخر تابستان است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . برای خرید این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه به طور تضمینی از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشید . 

نهال هلو انجیری خونی

نهال هلو انجیری خونی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو انجیری خونی

نهال هلو انجیری خونی

مشخصات :

جزو ارقام تجاری می باشد . آخر فصل تابستان میوه این رقم نهال هلو برداشت می شود . باردهی این نهال بالا می باشد . رنگ میوه و گلهای آن سرخ رنگ می باشد و به این دلیل به این اسم نامگذاری شده اند. در بازار طرفداران زیادی دارد . بومی کشور ایران می باشد. باردهی این رقم نهال هلو از سال دوم بعد از کاشت شروع می شود . بیشتر از یک ماه قابلیت انبار مانی ندارد . مناسب برای تازه خوری می باشد . وحدود 21 سال عمر می کند. جزو ارقام دیر گل می باشد .

شرایط محیطی : 

نسبت به خشکی در حد متعادل مقاومت دارد . و نیاز به 11 لیتر آبیاری در هر هفته دارد . فاصله کاشت این رقم نهالهای هلو باید به صورت 4-4 متر کاشت گردد . نسب به سرمای بهاره مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. نسبت به آفات و بیماریها از مقاومت خوبی برخوردار است . کود دهی این رقم نهال هلو از آبان ماه شروع وتا آخر اسفند ماه انجام می گیرد. این رقم نهال هلو بطور معمول در مناطق معتدل نیمه سردسیر کاشت می شود .

نهال هلو انجیری خونی

نهال هلو انجیری خونی

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو زعفرانی
نهال هلو قجیر قانات

نهال هلو انجیری زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
ارقام نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت
نهال هلو قجیر قانات

نهال هلو انجیری مور
نهال هلو جوادی
نهال هلو قزل سری
نهال هلو مخملی
نهال هلو کاظمی
نهال هلو آلبرتا
نهال هلو انجیری بلک
نهال هلو انجیری خونی
نهال هلو انجیری زودرس
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *