نهال هلو پلاستیکی

نهال هلو پلاستیکی از ارقام بسیار تجاری می باشد و این نهال با خاصیت انبار داری بالا و خوش طعم و عطر است . و بسیار بازار پسند است . زمان رسید این نهال در اواسط تابستان است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند حضوری یا غیر حضوری بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهید . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم 

نهال هلو پلاستیکی

نهال هلو پلاستیکی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی می باشد . 

فروش این نهال  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود.

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال هلو پلاستیکی

نهال هلو پلاستیکی

مشخصات : 

نهال هلو متعلق به تیره ورد سانان  می باشد. جایگاه اصلی  هلو نواحی گرم چین است. درخت هلو از چین به ایران و اروپا انتقال پیدا کرده است . میوه هلو به وسیله تعدادی کرک پوشیده شده است. گوشت میوه ممکن است سفید یا زرد و در اطراف هسته قرمز باشد.

نهال هالو دارای برگهای ساده متناوب و گل هائی به رنگ صورتی و  مایل به ارغوانی  است. 
هلو در برابر سرمای زمستانه مقاومت کمتری نسبت به سیب دارد . دمای کشنده برای هلو 21- است. در دمای 10- الی 14- جوانه ها نیز خشک میشوند .هلو ساعاتی بین 500 تا1000 ساعت را برای بیرون  آمدن از نیاز سرماییش دارد.

شرایط محیظی : 

نهال هلو برای بهتر شدن رشد به خاکی که زهکشی مناسبی با عمق 1 متر  داشته باشد نیاز دارد. هلو پلاستیکی از سال سوم خود شروع به تولید محصول تجاری میکند. عمر اقتصادی هلو  حدودا 10 سال است. برای پرورش هلو بهتر است از خاکهای قلیایی و آهکی استفاده شود. نیاز آبیاری درختان هلو بسیار زیاد است.هلو 2 تا 3 سال بعد از کشت رو به گل دادن کرده و اولین محصول اقتصادی خود را در سال چهارم یا پنچم تولید می کند.

هلو  نیاز سرمایی حدود 400-1000دارد. هلو در مناطقی که  آب و هوای گرم و خشک و بدون سرمای دیررس بهاره پرورش میابد. مقاومت کمی  به سرما دارد.به مقدار زیاد در شرایط آب و هوایی مدیترانه­ای کشت شده­اند. در شرایط آب و هوایی مدیترانه­ای کشت می شود .( نهال هلو پلاستیکی )

نهال هلو پلاستیکی

نهال هلو پلاستیکی

ارقام دیگر نهال هلو :

نهال هلو پلاستیکی
نهال هلو انجیری زعفرانی
نهال هلو قجیرقانات

نهال هلو زعفرانی
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت
نهال هلو انجیری
نهال هلو قجیرقانات

نهال هلو انجیری مور
نهال هلو جوادی
نهال هلو قزل سری
نهال هلو مخملی
نهال هلو کاظمی
نهال هلو آلبرتا
نهال هلو انجیری بلک
نهال هلو انجیری خونی
نهال هلو انجیری زودرس
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *