نهال گلابی بوره بوتس

نهال گلابی بوره بوتس یکی از رقم های خاص  نهال گلابی است . که از ارقام خیلی تجاری بوده زمان برداشت و رسید میوه این نهال در اواسط تابستان است . میوه این نهال پوستی زبر و خشک و تقریبا رنگ پلاستیکی دارد . میوه ای سفت و پر بار است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند . این نهال را مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال گلابی بوره بوتس

نهال گلابی بوره بوتس

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبزبدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی بوره بوتس

نهال گلابی بوره بوتس

مشخصات : 

یکی از برترین نهال گلابی گلابی بوره بوتس است درختی با قد متوسط و شاخه های بلند و بارده تا حدی افتاده شکل است . میوه ای این نهال با حجمی متوسطو قد کشیده و دم بلند خمیده و خشبی است و این نهال با پوستی زبر و خشک و تا حدودی تمتم رنگ فلزی است . رنگ گوشت این میوه مایل به زرد و کمی سفت با دانه های بندی ریز و آبدار MACخیلی شیرین با عطر مخصوص است . بعضی اوقات گوشت قهوه ای رنگ دارد. قابلین نگداری در انبار وخاصیت حمل و نقل خوبی دارد . بیماری لکه سیاه کمتر به برگ های آن آسیب میزند .ولی روی میوه دیده نمیشود .

شرایط محیطی : 

این نهال از ارقام نهال بومی در نواحی و یا معتدله از نواحی غربی قاره اروپا -شمال آفریقا و نواحی مختلفی در سراسر آسیا کشت میشود .خاک این نهال باید مناسب آن باشد این نهال در خاک های شنی لومی رشد بهتری دارد ولی در خاک های سنگین و مرطوب مناسب این نهال نیست . میزان استراخت جوانه این نهال 1500 الی 600 ساعت زیر 7 درجه سانتیگراد است . خاک گلابی را باید زهکشی کرد .و زهکشی اولین پایه برای کاشت نهال گلابی است . فاصله کاشت را نیز باید رعایت کنیم مناسب ترین فاصله برای کاشت 7 در 8 متر است ولی در درختان پایه کوتاه 3 در 4 متر است. 

نهال گلابی بوره بوتس

نهال گلابی بوره بوتس

ارقام دیگر نهال گلابی :

نهال گلابی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی شاه میوه اصفهان

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا