نهال گلابی جنگلی

نهال گلابی جنگلی از رقم های تجاری بوده این نهال بسیار خاص و کمیاب است . باردهی فوق العاده و تناژ بالایی دارد. این نهال در اوایل پاییز میرسد . زودبازده و خیلی آبدار و مناسب  برای تازه خوری و کمپوت است . میوه ای بسیار شیرین و خاصی دارد. و مورد پسند بسیاری از افراد در بازار است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را حضوری یا غیر حضوری از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه  داشته باشند . 

نهال گلابی جنگلی

نهال گلابی جنگلی

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبزبدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی جنگلی

نهال گلابی جنگلی

مشخصات :

نهال گلابی جنگلی از ارقام  گلابی بوده که خیلی خاص و کمیاب است میوه این نهال بصورت خوشه ای بر روی شاخه ها مینشیند . این نهال میوه دارد به اندازه گردو  ولی طعم آن بسیار شیرین و آبدار است . رنگ میوه آن زرد و یا زرد مایل به سبز است .

این نهال بصورت خود رو و تک درخت در حاشیه های بعضی از جنگل ها یافت میشود . ولی  میتوان این نهال را در نهالستان برگ سبز نیز یافت کرد . میوه این نهال در اوایل شهرور و اوایل پاییز می رسد . این نهال درختی است با ارتفاع 5 متری و دارای شاخه های خار دار و برگ های  این نهال به شکل تخم مرغی گرد . با قاعده گرد و یا تقریبا قلبی شکل با انتهایی کند ولی انتهای برگ های جوان آن کمی کشیده است .

روی برگ ها صاف و براق  و پشت برگ ها جوان  و حاشیه آن از تار های عنکبوتی فرا گرفته است . که رفته رفته صاف میگردد . گل دهی این نهال بیشتر به رنگ سفید است . منشاء این نهال در کوه های البرز است . انواع زود ری و دیر رس دارد. زودری ها خوشمزه تر و شیرین تر و رک های میوه روشن تر که در تابستان در اوایل شهریور میرسد . ولی دیر رس ها میوه ای ترش مزه و رنگ تیره تری دارند و در ماه مهر میرسند . و میوه نارس این نوع معمولا گس است . 

شرایط محیطی : 

این نهال را باید در مکانی کاشت کنیم که پرتو نور و آفتاب زیادی آن را بگیرد . خاک این نهال باید مرطوب باشد . این نهال بسیار مقاوم به هر نوع آب و هوایی است . و در دمای زسر صفر درجه نیز مقاومت نشان می دهد . خاک این نهال معمولی یا ترکیبی از خاک رس -شن و ماسه و خاک گلدان است . خاک باید به خوبی زهکشی شده باشد . اگر خاک سبک شنی یا سنگین رسی باشد باید به خوبی زهکشی شده باشد .

این نهال در خاک های آهکی هم میتواند رشد کند ولی به خاک های شور مقاوم نیست . کود دهی این نهال در حد معمولی است در صورت کود دهی زیاد گلدهی این نهال کاهش می یابد اگر هدف میوه دهی نباشد می نوان کود دهی را زیاد کرد متوان با یک کود دهی 6 در 6 در 6  سه بار کودهی در فصل رشد انجام داد تا نیلز درخت برای رشد کامل شود . 

ارقام دیگر نهال گلابی :
نهال گلابی جنگلی

نهال گلابی جنگلی

ارقام دیگر نهال گلابی :

نهال گلابی

نهال گلابی شاه میوه

نهال گلابی اسپادانا

نهال گلابی نطنز

نهال گلابی پایه کوتاه

نهال گلابی آنجو

نهال گلابی پرتقالی

نهال گلابی زودرس

نهال گلابی اصلاح شده

نهال گلابی شاه میوه اصفهان

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *