نهال گلابی پرتغالی

نهال گلابی پرتغالی

نهال گلابی پرتغالی

مشخصات:

میوه این نهال گلابی پرتغالی شکل می باشد . این میوه اوایل فصل پاییز رسیده و برداشت می شود . این نهال بیشتر از 31 سال باردهی اقتصادی ندارد .  نهال گلابی بسیار پر محصول می باشد . بین باغداران طرفداران زیادی دارد . قابلیت انبار مانی بالایی دارد . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز به مدیریت مهندس میرزایی خریداری کنید . کلیه نهالهای این نهالستان دارای لیبل و شناسنامه و زیر نظر اداره جهاد کشاورزی می باشد . جزو ارقام کمیاب می باشد .

شرایط محیطی:

نسبت به سرما مقاومت چندانی ندارد . و فقط تا دمای 29- درجه سانتی گراد مقاوم است . نسبت به گرمای تابستان نیز مقاومت دارد . نهال گلابی پرتغالی در خاکهای شنی با زهکشی مناسب رشد خوبی دارند . اما مناسب کاشت در خاک های سنگین و خیس نمی باشد . نیاز سرمایی این نهال 1400 الی 500 ساعت می باشد . فاصله کاشت نهالهای گلابی پرتغالی باید بصور 8 در 9 متر باشد . این نهالها باید در فواصل  5 الی 5 متر کاشت شود .

گلابی پرتغالی

گلابی پرتغالی

هرس نهال گلابی پرتغالی

بهترین زمان برای هرس نهال گلابی  اسفند ماه می باشد .  برای هرس نخست تنه اصلی درخت از فاصله 66 سانتیمتری سطح خاک قطع شود . تمامی شاخه‌ها را  از فاصله 49 سانتیمتری زمین از روی تنه نهال قطع کنید . و حدود 4 الی 6  شاخه که در فاصله خوبی در اطراف تنه درخت دارند قطع نشوند . تا در آینده تاج گیاه شکل گیرد . چنان چه درخت چند ساله باشد نخست شاخه های خشک شده را هرس کنید . وبعد شاخه های اضافی و سبب تداخل با سایر شاخه ها می گردد قطع کنید .

لیست ارقام نهال گلابی:

-گلابی آنجو

-گلابی اسپادانا

-گلابی فورل

-گلابی شینگو

-گلابی کوشیا

-گلابی شاه میوه

-گلابی پرتغالی

-گلابی فورل

گلابی پرتغالی

گلابی پرتغالی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گلابی  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *