نهال گلابی کشت بافت

نهال گلابی کشت بافت از رقم های بسیار تجاری است . و سازگاری خوب نسبت به تمام گلابی ها ابعاد پایه کوتاهی زیاد امکان ایجاد باغات متراکم سهولت در برداشت میوه مقاومت زیاد در برابر آتشک پیشنهاد شده نهالستان برگ سبز برای مشتریان است . فروش این نهال بصورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز می باشد مشاریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه حضوری یا غیر حضوری از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهید . 

نهال گلابی کشت بافت

نهال گلابی کشت بافت

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبزبدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی کشت بافت

نهال گلابی کشت بافت

مشخصات : 

نهال گلابی کشت بافت از رقم های پیوندی بوده این نهال از ارقام اصلاح شده پر محصول بوده که از سال اول کشت به بار مینشیند . این نهال گلدانی بوده این نهال مقاوم ترین و دیر گل ترین پایه نهال است واین نهال از رقم های تجاری  است . و سازگاری خوب نسبت به تمامی گلابی ها را دارد. این نهال زود بازده است و از اول سال کشت به بار مینشیند و بعد سال پنجم به اقتصاد رسیده و عملکرد این نهال در هر هکتار به 60 تن رسیده است .

شرایط محیطی : 

قبل از کشت این نهال باید به چندنکته از ویژگی های این نهال توجه کنیم .یکی از مهم ترین ویژگی این نهال این است که باید زمینی  مناسب و سازگار به این نهال را انتخاب کنیم زکین این نهال باید با شیب ملایم و بادگیر باشد . در کاست باید فاصله آن را 3 در 3 یا 3در 4 کاشت کنیم ولی در زمین های مسطح4 در 4 یا 4 در 5 باید کاشت کرد برای رشد بهتر و محصول دهی این نهال باید به خوبی از نهال مراقبت کنیم این نهال گرده افشانی مناسب برای این نهال  بصورت کاشت هر 30 اصله نهال یک اصله نهال گرده افشانی مناسب از ارقام گلابی کشت میکنیم . کود دهی مناسب این نهال در اواخر زمستان است . میزان کود دهی در هر هکتار 5 تن کود پوسیده دامی داده میشود . 

نهال گلابی کشت بافت

نهال گلابی کشت بافت

ارقام دیگر گلابی : 

نهال گلابی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی شاه میوه اصفهان

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *