نهال گیلاس خوشه ای

روش درخواست خرید نهال گیلاس خوشه ای از نهالستان برگ سبز:برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس : 09104101070-09306363005

بمدیریت: مهندس رضا میرزایی

مشخصات:

نهال گیلاس خوشه ای یکی از ارقام پربارو تیپ بسیار هیجانی دارد. میوه های این نهال به رنگ قرمز پررنگ است. میوه ها 9 الی 11 گرمی هستن این نهال به صورت خوشه ای بار میدهد. که حدودا در هر خوشه گیلاس 41 تا 49 خوشه به هم چسبیده دارد. که باروی کامل تمتم درخت را می پوشاند. این نهال بعد 2 یا 3 سال محصول میدهد. این نوع نهال در برابر سرما مقاوم است. این نهال ارزش تجاری بالایی دارد. و بازار پسند است. یکی از ارقام زودرس میباشد برداشت این میوه در آخرهای فصل بهار ماه خرداد است.و از حمل و نقل و جابجایی بالایی برخوردار است. که در بین ارقام گیلاس ها پر بار میباشد.

نهال گیلاس خوشه ای

نهال گیلاس خوشه ای

شرایط محیطی:

برای کاشت این نهال حتما لازم نیست که یک باغبان حرفه ای باشی ولی برای یک کاشت موفق باید انتخاب مکان مناسب داشته باشیم. و انتخاب نوع خاک خیلی مهم است. این نهال باید در مقابل نور خورشید زیادی باشد. و زهکش خاک باید مناسب باشد. ریشه های این درخت سطحی و کم عمق است. برای کاشت نهال باید خاک خوب تا عمق 1/5 متری باشد و بهترین نوع خاک لومی شنی اشت. چون این نوع خاک زهکشی بسیار خوبی دارد. زهکشی برای این نهال اهمیت بسیاری دارد. زیرا این نهال به رطوبت زیاد تحمل ندارد. نباید محل کشت آن اسیدی باشد. بلکه باید قلیایی باشد. و این که قلیایی و اسیدی کردن بیش از حد خاک موجب آسیب به نهال می شود.

نهال گیلاس خوشه ای

نهال گیلاس خوشه ای

نحوه کاشت:

زمین مورد نیاز این نهال باید صاف و تسطیح شده باشد. و اگر زمین شیب دار باشد باید کرت بندی شود. که در موقع آبیاری یا بارش  دچار فرسایش نشویم. در ضمن بهتر است قبل از کاشت از زمین آزمایش گرفت تا کمبود های خاک را مشخص کنیم. و مهم ترین موضوع کود دهی زمین 29 تا 39 تن کود دامی در هر هکتار به رمین اضافه کرد. و فاصله نیز مهم است فاصله نهال باید 5در 5 یا 7در 7 باشد.تا بتوانیم بهترین محصول را با کم ترین مشکل برداشت کنیم. چاله ها باید 59 در 59 باشد و عمق آن نیز 59 سانتی متر باشد. و حتما باید خاک 30 سانتی متر سطحی را جدا کنیم و به جای آن کمی ماسه کف چاله بریزیم تا نهال به راحتی رشد کند.

لیست گیلاس :
  1. گیلاس خوشه ای
  2. گیلاس تکدانه
  3. گیلاس شیشه ای

همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید و یا با شماره های 09144101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *