خرید نهال هلو

نهال هلو انجیری مور

اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو جوادی

اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو قزل سری

اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو مخملی

اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو کامظمی

اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو آلبرتا

اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو انجیری بلک

اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو انجیری خونی

اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو انجیری زودرس

اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰/توسط قویدل

هلو جی اچ ال

فروردین ۳۱, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو انجیری پلنگی

فروردین ۳۰, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو زعفرانی

فروردین ۳۰, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو 60 روزه

فروردین ۳۰, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو شاستا

فروردین ۳۰, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو انجیری مالکی

فروردین ۲۹, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو ارلی گلو

فروردین ۲۶, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو دکسی رد

فروردین ۲۶, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو خونی

فروردین ۲۶, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو انجیری عسلی

فروردین ۲۶, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو پلاستکی

فروردین ۲۶, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو پیش رس

فروردین ۲۶, ۱۴۰۰/توسط قویدل

نهال هلو ولد آبادی

تیر ۱۳, ۱۳۹۶/توسط قویدل

نهال هلو زعفرانی

تیر ۱, ۱۳۹۶/توسط قویدل

نهال و بذر هلو

خرداد ۱۱, ۱۳۹۶/توسط قویدل

نهال هلو انجیری

فروردین ۱۵, ۱۳۹۶/توسط قویدل

خرید نهال هلو 

نهالستان هلو برگ سبز به منظور خرید نهال کشاورزان عزیز بهترین امکانات را ارائه میدهد نهال هلو یکی از ارقام پر فروش در بین نهال ها بوده و نهالستان برگ سبز : بهترین مرکز نهال فروشی جهت خرید نهال باغداران و مشتریان عزیز میباشد و عرضه بهترین نهال هلو در شمال کشور میباشد .

قیمت نهال و نهال هلو و خرید با تخفیف فقط با شماره 09104101070 امکان پذیر میباشد . ارسال به تمامی نقاط از قبیل : فروش نهال هلو کرج-فروش نهال هلو در مازندران-فروش نهال هلو مشهد-فروش نهال هلو اصفهان فروش عمده 

مشخصات :

نهال هلو یکی از ارقام  مقاوم به شرایط اقلیمی و نوع خاک می باشد . این رقم نهال بدلیل اصلاحی بودن , باردهی از همان سال اول و بالایی دارد . باردهی تجاری  این رقم نهال معمولا از سال چهارم به بعد شروع می شود . میوه نهال هلو بسیار خوش طعم و آبدار و بسته به رقم آن در اندازه های مختلف هستند .

تقریبا همه ی ارقام نهال هلو بازار پسند بوده و بسیار مناسب صادرات می باشد .نهال هلو در در شکل های مختلفی وجود دارد . نام هر یک از ارقام هلو متفاوت می باشد . از جمله ارقام نهالهای هلو می توان به نهال هلو زعفرانی , نهال هلو قجیر قانات , نهال هلو انجیری زعفرانی , نهال هلو مخملی , نهال هلو کاظمی , نهال هلو جوادی و .. . اشاره کرد . 

نهال هلو به طور کلی برگ های ساده ای دارد که سر آنها نیزه ای شکل می باشد . این نهال دیر گل بوده و در برابر سرماهای بهاره بسیار مقاوم می باشد . گل های این نهال در فصل بهار برنگ صورتی بوده و جلوه ای بسیار زیبا به درخت میدهند .پوسته ی میوه نهال هلو بصورت مخملی بوده و گوشت این میوه بسته به رقم نهال  به رنگهای زرد و سفید و صورتی می باشد .

این نهال با وجود مقاومت عالی در برابر انواع خاک , نسبت به تعبیه هوا بسیار حساس می باشد . یعنی خاک این نهال باید بخوبی زهکشی شود تا ریشه نهال به اندازه کافی تنفس کند . یکی از ارکان با اهمیت در امر رشد و باردهی و سلامتی نهال , هرس کردن آن است . این نهال باید در فصل مناسب و به اندازه هرس شود تا شما باغداران عزیز بتوانید از این نهال استفاده لازم را بکنید .

هلو انجیری

هلو انجیری

شرایط محیطی :

نهال هلو نیز همچون همه ارقام نهالها نیاز سرمایی دارد . این نیاز 600 الی 900 ساعت می باشد . نهال هلو مقاومت خوبی در برابر سرمای بهاره دارد . بشرطی که این سرما بطور تدریجی اتفاق بیافتد . اگر بصورت ناگهانی باشد امکان خشکیدن نهال وجود دارد . نهال هلو سرمای تدریجی بین 10- الی 12- را می تواند تحمل کند .  

آفات :

سرشاخه خوار هلو : این شب پره فعالیت خود را برروی غنچه هاو  شاخه ها شروع کرده و به میوه ها نیز حمله می کند .

کرم آلو : این آفت شاخه ها را مورد توجه قرار داده و از آنها تغذیه می کند . در طی این فعالیت ها شاخه ها رو به خشکی میروند .

شته ها : این شته ها بصورت دسته جمعی در پشت برگهای نهال هلو تجمع یافته و از آن تغذیه می کنند . در پی این تغذیه نهال دچار ویروسی بنام آبله می شود .

بیماری ها :

قارچ : این بیماری قبل از جدا کردن میوه ها از نهال اتفاق می افتد . این بیماری سبب کاهش رشد نهال می شود .

زنگار : چوب پنبه ای شدن میوه , تشکیل لایه ای از بافت چوب پنبه روی سطح میوه . قسمت های چوب پنبه ای شده , درست به رنگ مایل به قهوه ای است .

سفیدک : آفتی که بصورت لک های سفید برروی میوه می افتد .

لیست ارقام نهالها :

خریداران محترم به منظور خرید نهال هلو و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف )

خرید نهال

خرید نهال هلو و لیست قیمت نهال هلو نهالستان برگ سبز خرید نهال با شماره 09104101070 گارانتی دوساله