نهال آلبالو بوترمو

نهال آلبالو بوترمو یکی از ارقام  نهال آلبالو است . کشور سازنده این نهال مجارستان است . این نهال 31 سال عمر اقتصادی دارد. و بر پایه آلبالو تلخ شناخته میشود. ما مشتریان گرامی میتوانید این نهال را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید .

نهال آلبالو بوترمو

نهال آلبالو بوترمو

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال آلبالو  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلبالو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال آلبالو بوترمو

نهال آلبالو بوترمو

مشخصات : 

این نهال با رتگ قرمز و بار دهی خوشه ای در میان باغداران بسیار مورد پسند است . میوه این نهال برای مربا و کمپوت استفاده میشود. میوه آن به رنگ قرمز تیره است . میوه این نهال به  شکل درشت گرد و دم کوتاهی است . زمان برداشت میوه در هفته آخر خرداد برداشت میشود . این آلبالو از نظر گیاه شناسی بیشتر شبیه به گیلاس است . این نهال بومی و در نواحی بین دریای خزر و دریای سیاه است . ارتفاع این نهال 3 الی 5 متر میرسد . ساقه این نهال بسیار انعطاف پذیر است . و به راحتی و بدون شکست شاخه  خم میشود به همین دلیل به راحتی و بدون نیاز به نردبان میتوان میوه را چید.این نهال را پنج کشور تولید میکنند از جمله : ترکیه – روسیه – لهستان – اوکراین – ایران تولید کننده بزرگ آلبالو در جهان هستن .

شرایط محیطی و آب و هوایی :

آلبالو بوترمو گیاهی خزان پذیر با برگ های لوزی بصورت متناوب روی شاخه قرار میگیرد . گل های این نهال بصورت 3 الی 5 تایی در یک جوتنه ظاهر میشوند. این نهال در سرمای 600 الی 1600 ساعت زیر 7 درجه سانتیگراد میتواند دوام بیاورد . تابستان های خشک و خنک برای این نهال مناسب است مقاومت این نهال به سرما در حد نهال سیب است . ریشه این نهال در برابر خاک مرطوب مقاوم است . ریشه سطحی تا حداکثر عمق 5/1 متر گسترده است . فاصه کاشت این نهال باید 4 الی 5 یا 5 الی 5 باشد . که زمان انتقال نهال به زمین اصلی از پاییز و پس از ریش برگها آغاز و تا قبل از باز شدن شکوفه ها در بهار ادامه دارد. هرس در آلبالو های بارور مطرح نیست . به غیر از شاخه های شکسته شده . 

نهال البالو بوترمو

نهال البالو بوترمو

ارقام دیگر نهال آلبالو :

نهال آلبالو
نهال آلبالو مجاری
نهال آلبالو محلی
نهال آلبالو خوشه ای
نهال آلبالو گیلاس
نهال آلبالو گیسی
نهال آلبالو گیلاسی
نهال آلبالو فرنگی
نهال آلبالو اصلاح شده
نهال آلبالو پیوندی