نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو محلی نیز یکی از ارقام نهال آلبالو می باشد . این نهال با ماندگاری بالی دارد . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز زیر نظر ادراه جهاد کشاورزی بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید .

نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو محلی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال آلبالو  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلبالو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو محلی

مشخصات : 

نهال آلبالو محلی یکی از گیاهانی است که خزان پذیر با برگ های لوزی به صورت متناوب روی شاخه ها قرار میگیرد. از نظر حجم در مقایسه با گیلاس جای کمتری را اشغال میکند. ارتفاع این نهال 2 الی 4 متر است. و ساقه این نهال بسیار انعطاف پذیر است . و بدون نیاز به نردبان میتوان میوه آن را چید. گل آلبالو از 5 گلبرگ و 5 گاسبرگ تشکیل شده است. گرده افشانی این نهال میتواند نهال گیلاس را تلقیح دهد. نهال البالو را معمولا هرس نمیکنند مگر اینکه شاخه نهال شکسته باشد. محصول این نهال را باید وقتی برداشت کرد که کاملا رسیده باشد . میوه این نهال معمولا بعد از 90 روز پس از تمام گل میرسد . رنگ میوه رسیده این نهال به رنگ قرمز درخشان است. برداشت میوه را معمولا با دست انجام میدهند. 

ایران ششمین تولید کننده نهال آلبالو در جهان است . بیشتر کشت آلبالو در ایران از استان هایی از جمله : خراسانآذربایجان غربیآذربایجان شرقی – اردبیل – تهران – و اصفهان و …. می باشد .

شرایط خاکی و شرایط محیطی :

آلبالو در خاک های شور و قلیایی نیز رشد بهتری دارد . ئلی بهتر است که خاک این نوع آلبالو خاک لومی (لیمونی ) باشد . خاک این نهال بیشتر به ترکیبات پتاس نیاز دارد. چون برای میوه و رشد و بار دهی نهال بسیار مناسب است . و از ازت برای جلوگیری  مقابل سرما زدگی استفاده میشود. نیاز سرمایی این نهال در هر 600 الی 1600 ساعت زیر 7 درجه می باشد. مقاومت این نهال در برابر سرما مثل نهال سیب است. این نهال را باید موقعی که خاک خشک شد آبیاری کرد . حدود 2 ال 4 بار در طی هفته آبیاری میکنند. ولی درختان بالغ را میتوان هفته ای یک بار آب دارد

نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو محلی

ارقام دیگر نهال البالو :

نهال آلبالو
نهال آلبالو مجاری
نهال آلبالو محلی
نهال آلبالو خوشه ای
نهال آلبالو گیلاس
نهال آلبالو گیسی
نهال آلبالو گیلاسی
نهال آلبالو فرنگی
نهال آلبالو اصلاح شده
نهال آلبالو پیوندی