نهال آلبالو مورلوی

نهال آلبالو مورلو یکی از ارقام نهال آلبالو است. که بسیار رقم تجاری بوده  و برای خشکبار رقم مناسبی است . این نهال در بازار نیز خواهان زیادی دارد. به علت ماندگاری زیاد در بازار عرضه میگردد. این نهال را میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسطه حضوری یا غیر حضوری از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070  خریداری کنید . 

نهال آلبالو مورلو

نهال آلبالو مورلو

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال آلبالو  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلبالو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال آلبالو مورلو

نهال آلبالو مورلو

مشخصات :

کشور سازنده این نهال انگلستان است . این نوع نهال در آمریکا نیز بیشتر کشت میشود. البالو مورلو درختی پر بار و پر رشد است . میوه این نهال به رنگ قرمز بسیار تیره است . شکل میوه این نهال بسیار درشت و گرد و دم کوتاه است. آلبالو مورلو از ارقام دیر رس است. گل این نهال داری 5 گلبرگ و 5 کاسبرگ و پرچم ومادگی است . این نهال خودش را تلقیح میکند. و حتی گرده افشانی این نهال میتواند نهال گیلاس را نیز تلقیح کند. درخت البالو معمولا هرس نمیشود مگر اینکه شاخه آن شکسته یا بیماری داشته باشد . معمولا میوه این نهال در شاخه های یک ساله رشد میکند . و هر چه از عمر آلبالو میگذرد بار دهی آن کم میشود. میوه آلبالو را باید زمانی که کملا رسیده است برداشت کرد. زمان رسیدن میوه این نهال 89 روز بعد از اتمام گل دهی است. ( خرید نهال آلبالو با تخفیف )

شرایط محیطی :

آلبالو مورلو در خاک های شور و قلیایی نیز رشد میکند ولی بهترین خاک برای این نوع آلبالو خاک های لومی رسی است . زیرا در این خاک رشد بهتری دارد و برای باردهی نهال مناسب ترین خاک است. آابالئ مورلو بین 600 الی 1590 ساعت زیر 7 درجه سانتیگراد میتئاند دوام بیاورد . تابستان های خشک و خنک برای این نهال نیز مناسب است .

ریشه این نهال در برابر خاک های مرطوب نسبت به گیلاس مقاومت بیشتری دارد. ریشه آلبالو سطحی و در عمق 5/1 متر گسارش میابد . زمان آبیاری این نهال موقعی که خاک سطح آن کاملا خشک شد آبیاری کرد. و در طی هفته 2 یا 3 بار آبیاری میکنند. ولی در درختان بالغ هفته ای یک بار آبیاری میکنند. مهمترین نکته برای کاشت نهال آلبالو فاصله کاشت نهال است . که باید نهال ها را با فاصله 4 در 5 یا 5 در 5 کاشت کرد. 

نهال آلبالو مورلو

نهال آلبالو مورلو

لیست دیگر نهال آلبالو :

نهال آلبالو
نهال آلبالو مجاری
نهال آلبالو محلی
نهال آلبالو خوشه ای
نهال آلبالو گیلاس
نهال آلبالو گیسی
نهال آلبالو گیلاسی
نهال آلبالو فرنگی
نهال آلبالو اصلاح شده
نهال آلبالو پیوندی