نهال آلبالو مونت مورنسی

نهال البالو مونت مورنسی  یکی از ارقام نهال آلبالو می باشد که رقم بسیار تجاری است . این نهال خیلی زود بارده و پر بار است  . و برای آبگیری و مربا بسیار مناسب است این نهال را میتوانید ابه صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید

نهال آلبالو مونت مورنسی

نهال آلبالو مونت مورنسی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال آلبالو  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلبالو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

 نهال آلبالو مونت مورنسی

نهال آلبالو مونت مورنسی

مشخصات :

کشور سارنده این  نهال فرانسه است . رنگ میوه این نهال به رنگ قرمز روشن است . که شکل درشت و دم کوتاه است . زمان گلدهی تین نهال نیمه دوم فروردین ماه است . زمان برداشت میوه این نهال در اواخر خرداد ماه است . گل آلبالو مونت مورنسی دارای 5 گلبرگ و 5 کاسبرگ و پرچم و مادگی است . این گیاه خودش خودش را تلقیح میکند و حتی گرده افشانی این نهال میتواند گیلاس را نیز  تلقیح دهد . محصول این نهال را باید زمانی که کاملا رسیده است برداشت کرد. میوه رسیده این نهال به رنگ قرمز درخشان است. میوه حدود 89 روز بعد از گل دهی می باشد . وزن هر میوه 4 الی 5 گرم است . برداشا محصول با دست انجام میشود . 

شرایط محیطی :

آلبالو مونت مورنسی در خاک های شور و قلیایی نیز رشد میکند . اما بهتر است که خاک آن لومی رسی باشد . این نهال  بیشتر به ترکیبات پتاس احتیاج دارد . چون برای میوه دهی و رشد مناسب است . و از ازت برای جلوگیری از سرمازدگی استفاده میکنند.  آلبالو تا حدود 5 متر ریشه این نهال رشد میکند. آلبالو مونت مورنسی بین 600 الی 1600 ساعت زیر 7 درجه سانتیگراد میتئاند دوام بیاورد . تابستان های خشک و خنک برای این نهال نیز مناسب است .

ریشه این نهال در برابر خاک های مرطوب نسبت به گیلاس مقاومت بیشتری دارد. ریشه آلبالو سطحی و در عمق 5/1 متر گسارش میابد . زمان آبیاری این نهال موقعی که خاک سطح آن کاملا خشک شد آبیاری کرد. و در طی هفته 2 یا 3 بار آبیاری میکنند. ولی در درختان بالغ هفته ای یک بار آبیاری میکنند. مهمترین نکته برای کاشت نهال آلبالو فاصله کاشت نهال است . که باید نهال ها را با فاصله 4 در 5 یا 5 در 5 کاشت کرد. 

نهال آلبالو مونت مورنسی

نهال آلبالو مونت مورنسی

ارقام دیگر نهال آلبالو :

نهال آلبالو
نهال آلبالو مجاری
نهال آلبالو محلی
نهال آلبالو خوشه ای
نهال آلبالو گیلاس
نهال آلبالو گیسی
نهال آلبالو گیلاسی
نهال آلبالو فرنگی
نهال آلبالو اصلاح شده
نهال آلبالو پیوندی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *