نهال البالو پیش رس

نهال آلبالو پیش رس از ارقام تجاری میباشد . این رقم آلبالو بسیار بازار پسند بوده و از ارقام زود رس میباشد . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مهندس : رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . 

نهال آلبالو پیش رس

نهال آلبالو پیش رس

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال آلبالو  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلبالو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال آلبالو پیش رس

نهال آلبالو پیش رس

مشخصات :

نهال آلبالو پیش ری یکی از ارقام نهال آلبالو می باشد . این نهال بسیار آبدارو خوشمزه است . میوه این نهال طعم ترش و قرمز دارد. از نظر اندازه کوچکتر است . این نهال را میتوان در مناطق گرمسیر کاشت کرد . ماندگاری طولانی ندارد . به خاطر خزان دار بودن و میوه خوش طعم و عطر داشتن بسیار طرفدازر دارد. این نهال را میتوان در مناطق سرد سیر . نیمه سرد سیر و کوهستانی کاشت . یکی از خصوصیات مهم این نهال این است که دیر گل بوده و مقاومت نسبتا مناسبی نسبت به سرمای بهاره اشاره نموده باردهی درخت شلیل شناسنامه دار بصورت جانبی می باشد . و بمنظور باردهی بهینه پیشنهاد میشود. که برای آلبالو پیش رس ازارقام گردوی گرده افشان مناسب استفاده نمود. 

شرایط محیطی و خاک :

یکی از نکات مهم برای کاشت آلبالو پیش زس این است که باید قطر و عمق چاه های مختص نهال آلبالو پیش رس باشد . عمق و قطر چاه ها باید به صورت 80 در 80 در 80 باشد این نهال از ارقام بسیار تجاری میباشد و تعداد محصول آلبالو در واحد تجاری در هر کیلوگرم حدود 130 عدد میباشد . این نهال در زمین های غیر شیبدار و مسطح بصورت 4 در 4 نتر کاشت میشود. ولی در زمین های شیبدار و مناطق بادخیز بفرمت 3در 3 مربعی و در 3 در 3/5 مستطیلی قابل تغییر می باشد . این نهال را میتوان در هر 10 روز یک بار در ماه های فروردین -اردیبهشت – خرداد آبیاری کرد. ولی در ماه های تیر -مرداد – شهریور هر 7 روز یک بار آبیاری میکنند. 

نهال آلبالو پیش رس

نهال آلبالو پیش رس

لیست ارقام آلبالو :

نهال آلبالو
نهال آلبالو مجاری
نهال آلبالو محلی
نهال آلبالو خوشه ای
نهال آلبالو گیلاس
نهال آلبالو گیسی
نهال آلبالو گیلاسی
نهال آلبالو فرنگی
نهال آلبالو اصلاح شده
نهال آلبالو پیوندی