نهال آلبالو گوشواره ای

نهال آلبالو گوشواره ای از رقم های بسیار تجاری است . و خیلی پربار و خشکبار عالی و بسیار مورد پسند افراد در بازار است . زمان رسید این نهال در اواسط خرداد ماه است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان عرضه میکند . شما مشتریان گرامی میتوانید این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری نمایید .

نهال آلبالو گوشواره ای

نهال آلبالو گوشواره ای

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال آلبالو  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال آلبالو گوشواره ای

نهال آلبالو گوشواره ای

مشخصات : 

نهال البالو گوشواره ای از رقم های بسیار زیبا و خوش مزه به شمار می آید . این نوع نهال چندین سال است که توسط باغداران در کشورمان کشت میشود . و از گونه های صادراتی نیز محسوب  میشود . برای کاشت این نهال بهتر است که مناطق سردسیری را انتخاب کنیم . زمین مورد نظر این نهال باید از خاک های لومی رسی باشد . عمر مفید این نهال بیش از 99 سال است و عمر اقتصادی این نهال 29 سال می باشد . برای کیفیت و باردهی بهتر باید به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی کنیم . مانند : هرس به موقع .- آبیاری بموقع – کود دهی مناسب و بموقع  انجام دهیم . این نهال مانند گونه های دیگر به رنگ سرخ و ترش مزه است . که علاقه مندان و طرفداران زیادی در بازار میوه به خود اقتصاص داده است . ارتفاع این نهال با 6 الی 4 متر میرسد . میزان باردهی این نهال در هر هکتار بیش از 15 تن است .( خرید نهال آلبالو )

شرایط محیطی : 

این نهال زیاد در معرض سرمازدگی قرار ندارد. میتواند در برابر سرمای بهاره و سرمای زمستان مقاومت خوبی از خود نشان دهد . این گونه آلبالو میتواند حدود 600الی 1600 ساعت در سرمای زیر 7 ردجه سانتیگراد را تحمل کند . تابستان های خنک برای رشد این نهال تاثیر خوبی دارد. برای کاشت این نهال باید مناطق مناسبی را انتخاب کنید . مناطق سردسیر با تابستان های خنک باشد در این شرایط رشد خوبی خواهد داشت . و زود تر به بار مینشیند . برای کاشت این نهال باید از خاک های لومی رسی استفاده کرد. فاصله مناسب برای کاشت این نهال 4 در 4 متر است .همچنین زمان مناسب برای کاشت این نهال فصل پاییز و پس از ریزش برگها تا قبل از باز شدن شکوفه ها است . این نهال را باید در ماه های فروردین -اردیبهشت -خرداد هر 10 روز یک بار آبیاری کرد ولی در ماه های تیر – مرداد – شهریور در هر 7 روز یک با آبیاری کرد. معمولا درخت آلبالو نیازی به هرس ندارد مگر اینگه شاخه ای از ان شکسته یا بیمار باشد .( خرید نهال آلبالو با تخفیف )

نهال آلبالو گوشواره ای

نهال آلبالو گوشواره ای

ارقام دیگر نهال آلبالو : 

نهال آلبالو مجاری

نهال آلبالو محلی

نهال آلبالو گیلاس

نهال آلبالو خوشه ای

نهال آلبالو فرنگی

نهال آلبالو تلخ

نهال آلبالو گیلاسی

نهال آلبالو گیسی

نهال آلبالو اصلاح شده

نهال آلبالو تکدانه