نهال آلو خرمایی

نهال آلو خرمایی از رقم های بسیار تجاری بوده از رقم های دیررس و با تناژ بالا و عالی جهت تازه خوری و خشکباری و مقاومت زیادی در برابر سرما دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند و مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیرنهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشین . کیفیت کار ما اعتبار ماست 

نهال آلو خرمایی

نهال آلو خرمایی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال آلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلو  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال آلو خرمایی

نهال آلو خرمایی

مشخصات :

نهال آلو  یا قره آلو به خرما مشابه است.رنگ پوست میوه نهال الو  بنفش تیره و بیشتر متمایل به سیاه است . اما رنگ داخل ان بین زرد و سبز است. میوه نهال الو  سفت، شیرین و آبدار میباشد. فیبر میوه نهال الو  علاوه بر جلوگیری از رشد باکتری‌های مضر در معده و روده، سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش میشود .

و قند خون را کنترل می کند. میوه نهال الو  سرشار از آهن است و برای کم خونی خوب است . میوه نهال الو  در اروپا به صورت خشکبار استفاده می شود . میوه نهال الو  را می توان به صورت خام، آلوچه و لواشک مصرف کرد.( خرید نهال آلو با تخفیف )

شرایط محیطی:

نهال الو  تحمل بیشتری به سرما دارد و در منا طق سرد رشد میکند .تحمل سرمای نهال الو  ما بین 25 الی 35 درجه سانتیگراد میباشد . نهال الو  نسبت به خشکی نیمه متحمل است . نهال الو نیاز به ده لیتر ابیاری در هفته دارد . میوه نهال الو  قابلیت انبار مانی 4 ماه را دارا میباشد . زمان کاشت تخم نهال الو  در فصل بهار وپاییز میباشد .(خرید نهال آلو )

نهال آلو خرمایی

نهال آلو خرمایی

ارقام نهال آلو :

نهال الو بخارا
نهال الوچه

نهال الو خاکی
نهال الو زرد
نهال الو سانتریزه
نهال الو ناتال
نهال الو نگاتا
نهال آلو قطره طلا