نهال آلو غول پاییزه

نهال آلو غول پاییزه یکی از رقم های دیگر نهال آلو میباشد این نهال رقم بسیار تجاری و رقم دیر رس و میوه ای بسیار درشت و بازار پسند و پربار و زودبازده است . این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده برای مشتریان عرضه میگردد . مشتریان گرامی میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشین . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم .

نهال آلو غول پاییزه

نهال آلو غول پاییزه

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال آلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلو  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال آلو غول پاییزه

نهال آلو غول پاییزه

مشخصات :

 آلو غول پاییزه  یکی دیگر از رقم های نهال آلو است . کشور سازنده این نهال ژاپن میباشد عمر اقتصادی این نهال 25 سال است زمان رسید آلو اواسط مهر ماه است . رنگ میوه این نهال قرمز با زمینه ای زرد است . بار دهی این نهال از سال دوم کشت شروع میشود مناسب برای تازه خوری و خشکبار است . گرده افشانی این نهال از نهال سانتروا میوه ای با گوشت سفت و خوشمزه است . 

شرایط محیطی: 

این نهال را باید در خاک مناسب کشت کرد باغداران که میخواهند محصولی بهتر و با کیفیت داشته باشند باید این نهال را در خاک های شنی و با آبیاری دقیق به محصولی بهتر و با کیفیت دست یافت این نهال مقاومت سرمای زیاد دارد و تحمل خشکی نیمه متحمل دارد . برای رشد بهتر این نهال باید به فاصله کاشت نیز دقت کرد این نهال را در فاصله های 3 در 3 کاشت کرد . این نهال به آبیاری 10 الی 9 لیتر در هر هفته نیاز دارد.

نهال آلو غول پاییزه

 آلو غول پاییزه

ارقام نهال آلو :

نهال الو بخارا
نهال الوچه

نهال الو خاکی
نهال الو زرد
نهال الو سانتریزه
نهال الو ناتال
نهال الو نگاتا
نهال آلو قطره طلا

.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال آلو کهربا
نهال آلو دامنسوز
نهال آلو رین کلود
نهال آلو کالیفرنیا
نهال آلو بلک دیو
نهال آلو غول پاییزه
نهال آلو قطره طلا
نهال آلو خرمایی
نهال آلو خاکی