نهال آلو قطره طلا

نهال آلو قطره طلا از رقم های بسیار تجاری بوده این نهال میوه ای میان رس و زودرس و پربار است . ماندگاری بالایی بر روی درخت دارد و مناسب برای تازه خوری و لواشک است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . کیفیت کار ما اعتبار ماست . 

نهال آلو قطره طلا

نهال آلو قطره طلا

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال آلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلو  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال آلو قطره طلا

نهال آلو قطره طلا

مشخصات : 

نهال آلو قطره طلا یکی از ارقام نهال آلو میباشد . این نهال در زمان رشد تبدیل به درختی متوسط میشود . بیشتر رشد معطوف و رشد مستقیم دارد . خیلی گستردگی ندارد . برگ های این درخت تخم مرغی شکل یا بیضی است . انتهای این نهال نوک تیز و شکوفه های این نهال بیشتر شبیه شکوفه های نهال هلو است . آلو قطره طلا یکی از رقم های بازار پسند بوده و طعم بسیار لذت بخشی دارد. معمولا این نهال آلو در یک ساله و بالغ بودن به فروش میرسد شکل ظاهری این نهال محبوب و خوشمزه و گرد است . علاوه بر گوشت این آلو پوست آن نیز به دلیل داشتن طعم ترش قابل خوردن می باشد . میوه این نهال هسته چسبیده است . (خرید نهال آلو با تخفیف )

شرایط محیطی :

برای رشد مناسب این نهال باید به چند نکته توجه کنیم . این نهال برای رشد مناسب نیاز به اکولوژی مانند : دما . خاک مناسب . آبیاری و هرس نیازمند است . دمای متاسب این رقم میزان سرمای زمستان در نظر گرفته می شود . این رقم مقاومت بسیار خووبی در برابر سرمای زمستانی دارد . و در سرمای زمستان دچار آسیب دیدگی و خشک شدن ریشه ها را ندارد .

خاک مناسب این نهال شنی است . این نهال در خاک های شنی رشد بهتری دارد . ولی میتوان این نهال را در خاک های مرطوب و سنکین نیز کاشت کرد . ابیاری مناسب برای این نهال در هر هفته یک یا دو بار آن هم در اوایل کاشت نهال کافیت میکند . ابیاری این نهال بستگی به مناطق کشت دارد . این نهال در آب و هوای گرم باید مرتب آبیاری کرد. 

هرس درخخت آلو به شکل دهی درخت شما کمک میکند . و شما با هرس اولیه تا چندین سال نیاز به هرس درخت آلو نخواهید داشت  ( خرید نهال الو )

نهال آلو قطره طلا

نهال آلو قطره طلا

ارقام نهال آلو :

نهال الو بخارا
نهال الوچه

نهال الو خاکی
نهال الو زرد
نهال الو سانتریزه
نهال الو ناتال
نهال الو نگاتا
نهال آلو قطره طلا