نهال آلو کالیفرنیا

نهال آلو کالیفرنیا یکی از ارقام تجاری بوده و از رقم های دیر رس است . این نهال خیلی مقاوم به سرما است و مناسب برای تازه خوری و ماندگاری بالا در سردخانه است و خیلی پربار است. نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده وخرده به مشتریان عرضه میکند. مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارند میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز به مدیریت:مهندس رضا میرزایی با شماره تماس09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند.کیفیت کار ما اعتبار ماست.

نهال آلو کالیفرنیا

نهال آلو کالیفرنیا

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال آلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلو  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال آلو کالیفرنیا

نهال آلو کالیفرنیا

مشخصات:

نهال الو کالیفرنیا به علت کم آبی حالت پوکی دارد . به این جهت به نهال  الو پفکی نیز می گویند. نهال الوبه دلیل کیفیت بسیار مرغوب است . ومیوه نهال الو بسیار بازار پسند است . نهال الو  به علت اینکه بافت نرمی ندارد موقع چیدن تلفات کمتری خواهد داشت .

همچنین نهال الو  یکی از ارقام تجاری در دنیا بحساب می اید . یکی از ویژگیهای نهال الو کیفیت،قدرت ماندگاری و باردهی زیاد آن می باشد . و هر درخت تقریبا 150 کیلو بار در سال میوه میدهد . میوه های نهال الو  بطور متراکم روی شاخه رشد می کنند . و یک شاخه پوشیده از میوه می شود.

شرایط محیطی:

نهال الو باردهی و مقاومت خوبی نسبت به سرما و کم آبی دارد. برای همین می توان در فصلهای گرم سال هفته ای یکبار نسبت به آبیاری نهال الو  اقدام کرد . .نهال آلو پفکی از سال دوم کاشت شروع به باردهی میکند . و بار اقتصادی نهال الو نیز از سال ششم شروع می شود . و تا چندین سال ادامه دارد . این رقم تا 25 سال عمر دارد. بعد از برداشت تا چندین ماه قدرت انبار مانی دارد .

نهال آلو کالیفرنیا

نهال آلو کالیفرنیا

ارقام دیگر نهال آلو :

نهال الو بخارا
نهال الوچه

نهال الو خاکی
نهال الو زرد
نهال الو سانتریزه
نهال الو ناتال
نهال الو نگاتا
نهال آلو 

قطره طلا

نهال آلو کهربا
نهال آلو دامنسوز
نهال آلو رین کلود
نهال آلو کالیفرنیا
نهال آلو بلک دیو
نهال آلو غول پاییزه
نهال آلو قطره طلا
نهال آلو خرمایی
نهال آلو خاکی
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *