نهال آلو گوجه

نهال آلو گوجه درختی است دارای میوه که انواع گوناگونی دارد از قبیل آلو قطره ‌طلا ، آلو سیاه شابلون ، آلو بخارا ، آلو قیسی ، آلو کالیفرنیا ، آلوی بشقابی و آلوچه.
گوجه سبز نوعی از آلو می‌باشد که در ایران پر طرفدار است.(خرید نهال آلو )

نهال آلو گوجه را میتوانید از نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده به شما مشتریان گرامی عرضه میکند . برای خرید این نهال میتوانید از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهید . کیفیت کار ما اعتبار ماست .

فروش نهال گوجه سبز به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز  به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .( خرید نهال آلو گوجه )

فروش نهال گوجه سبز  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه  با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال آلو گوجه

نهال آلو گوجه

مشخصات :

نهال آلو گوجه دامنه جغرافیائى پراکندگى آلو و گوجه از سایر میوه‌هاى خزان‌دار گسترده‌تر است و گونه‌هاى مختلف آنها در سراسر نیم‌کره شمالی ، به‌صورت بومی ، وجود دارند. در حال حاضر، سه گونه از این میوه در تمام دنیا کشت مى‌شود. اغلب ارقام تجارتى متعلق به گروه آلوى اروپائى – .P. domestica L هستند. این گروه ، بومى جنوب شرقى اروپا بوده بیش از ۲۰۰۰ سال است که زیر کشت در آمده است و پوست صاف تنه‌اش آن را از سایر گروه‌ها مشخص مى‌سازد . گروه دوم به نام آلوى ژاپنى -. P. salicina Lindl معروف است و در حقیقت بومى چین مى‌باشد .

این گروه ، حتى در جوانى داراى پوست ساقه خشن است. گروه سوم آلوى آمریکائى است که شامل چندین‌ گونه که همگى بومى آمریکاى شمالى هستند ، مى‌باشد. اکثر این گونه‌ها وحشى هستند و تنها یک گونه به‌نام آمریکانا -.P.americana Morsh داراى تعدادى رقم اهلى مى‌باشد. ارقام این گروه، در برابر سرما ، از سایر گروه‌ها مقاوم‌تر مى‌باشند و داراى میوه‌هائى به رنگ زرد یا طلائى با پوست نسبتاً کلفت مى‌باشد.

شرایط محیطی :

نهال آلو گوجه بر حسب رقم و میزان رشد آن ، فاصله درختان آلو و گوجه ۵ تا ۷ متر مى‌باشد. در کشورهاى خارج توانسته‌اند در شرایط بسیار مناسب تا ۳۵ تن در هکتار محصول برداشت کنند ولى در ایران معمولاً میزان محصول از ۳ تا ۷ تن در هکتار تجاوز نمى‌کند.
کاشت درخت آلو را می‌تواند در ابتدا با درخت گلدانی ، درخت ریشه باز ، کاشت هسته و نیز کاشت بخشی بریده شده از درخت انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مرور کنید.
پرورش درخت آلو، سرگرمی مرفهی است. درست مانند دیگر گرایش‌های باغبانی ، پرورش درختان میوه بسته به گونه و تنوعشان ، روش‌های تخصصی خود را می‌طلبند . معمولاً درختان آلو را زمانی که نهال‌های ۲ ساله و نابالغ هستند به فروش می‌رسانند.

بهتراست زمان انتخاب محل کاشت ، جایی از باغچه را انتخاب کنید که خاکش خوب زه کشی شده بوده و روزانه حداقل ۸ تا ۱۰ ساعت نور آفتاب دریافت کند. این مقاله دستورالعمل‌های ساده‌ای را درباره‌ی چگونگی کاشت درختان آلو در اختیارتان قرار داده، مضاف بر اینکه اطلاعات پایه و اساسی تکثیر و نگه‌داری از این درختان نیز در آن لحاظ گردیده است. در آب و هوای گرم ، درختان آلو بایستی مرتباً تا سقف ۳ سانت( خرید نهال آلو با تخفیف )

ارقام نهال گوجه :

نهال گوجه سبز زودرس
نهال گوجه سبز برغان
نهال گوجه سبز شهریار
نهال گوجه سبز ترکیه ای
نهال گوجه سبز اصلاح شده
نهال گوجه سبز یزدانی
نهال گوجه سبز مشهد
نهال گوجه سبز خوشه ای

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *