نهال انجیر گلابی سفید

نهال انجیر گلابی سفید از ارقام نهال های بسیار تجاری و میوه ای بسیار درشت است . گلابی شکل و ماندگاری بالا دارد . و مقاومت در برابر سرما و تناژ بالا دارد . و زودبازده است .  نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال انجیر گلابی سفید

نهال انجیر گلابی سفید

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال انجیر با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انجیر   )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انجیر گلابی سفید

نهال انجیر گلابی سفید

مشخصات :

انجیر گلابی سفید دارای گلهای نر و ماده جدا از هم و بصورت فشرده در روی قسمت داخلی محور گل آذین موجود می باشند. وظاهر این رقم نهال انجیر شبیه گلابی می باشد. پوست میوه انجیر گلابی سفید در حالت عادی سبز و در حالت پختن بنفش و قهوه ای می باشد. انجیر گلابی سفید مرکب است یعنی مجموعه ای از میوه های کوچک خشک در سطح داخلی یک نهنج آبدار گوشتی قرار گرفته است.

از نظر طب سنتی گرم و تر است. باعث ازدیاد تعرق بدن و ادرار می شود. حرارت بدن را کم میکند و چاق کننده می باشد. جوشانده انجیر خشک درمان کننده التهاب مجاری دستگاه تنفسی، کلیه، ذات الریه، سرخک، مخملک و آبله می باشد. انجیر برای درمان سوءهاضمه خوب است. فیبر موجود در میوه نهال  مانع بروز یبوست می شود. برای رفع یبوست ۱۰ عدد انجیر خشک راپوست ان در حالت عادی سبز و در حالت پختن بنفش و قهوه ای می شود در ظرف آبی بخیسانید و صبح ناشتا میل کنید.

شرایط محیطی:

انجیر گلابی سفید نسبت به سرما مقاومت خوبی دارد. بهتر از فاصله کاشت این رقم نهال انجیر در اراضی شیبدار ملایم بصورت 3*3 و 3*4 متر باشد. ودر اراضی صاف این فاصله بصورت 4*4 و 4*5 کاشت شود.در ازای هر روز ازفصل بهار به 2 لیتر ابیاری و برای فصل تابستان در ازای هرروز 3 لیتر ابیاری نیاز دارد. زمان کود دهی درخت انجیر از اواسط پاییز تا اواخذر زمستان قابل اجرا می باشد.

نهال انجیر گلابی سفید

نهال انجیر گلابی سفید

ارقام نهال انجیر :

نهال انجیر
نهال انجیر استهبان
نهال انجیر اسرائیلی
نهال انجیر گلابی
نهال انجیر زرد
نهال انجیر سیاه
نهال انجیر مقاوم به سرما
نهال انجیر سردسیری
نهال انجیر گرمسیری
نهال انجیر سه فصل