نهال انگور بلک سیدلس 

نهال انگور بلک سیدلس از ارقام نهال انگور است که بسیار تجاری و خاص است . این رقم انگور در بازار بسیار مورد پسند است . مناسب جهت مویز بوده و از رقم های دیر رس است . این نهال ( وارداتی ) است . فروش این نهال به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز عرضه میگردد . مشتریان گرامی برای خرید نهال انگور ویتیس میتوانید بصورت حضوری یا غیر حضوری و بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . 

نهال انگور بلک سیدلس

نهال انگور بلک سیدلس

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور بلک سیدلس

نهال انگور بلک سیدلس

مشخصات : 

نهال انگور لک سیدلس یکی از محصولات نهالستان برگ سبز است . این نهال از ارقام نهال انگور می باشد . درختی بوته ای و رونده که داری پیچک است . به طور کلی انواع حبه های این انگور به دو نوع بیداته و دانه دار است . ایتن انگور جز ارقام انگور بیدانه است . پوست و دانه انگور بیدانه سیاه است . به محلی که انگور زیاد  کاشت میشود تاکستان میگویند . این نهال در کشور ایران نیز وجود دارد . این نهال در استان آذربایجان غربی و شهرستان میاندوآب بیشتر کشت میشود . این نهال نادرترین و مهم ترین نهال صادراتی است . انگور بلک سیدلس از ارقام تجاری آمریکا یی است . این نهال در ترکمنستان بیشتر به منظوز کشمش کشت میشود . طعم میوه بسیار شیرین است و ماندگاری بالایی دارد . زمان رسید این نهال در اواسط شهریور ماه است . مقدار تولید محصول این نهال در هر هکتار نزدیک به 40  الی 39 تن میرسد . عمر اقتصادی این نهال بیش از 99 سال است . مناسب برای تازه خوری . آبمیوه . آبغوره  و کشمش است . کشمش این نهال را به نام مویز در بازار میشناسند . مویز این نهال بسیار فوق العاده است . این نهال به دلیل آنتی اکسیدان ها خواص درمانی و ضد سرطان است . 

شرایط محیطی : 

برای کاشت این نهال باید اول به نکات مهم برای رشر بهتر نهال دقت کنیم . این نهال بیشتر در اب و هوای معتدل رشد میکند . مقاومت این نهال در برابر سرما در دمای -15 در جه سانتیگراد و در دمای بالای +40 در جه سانتیگراد رشد بهتری دارد . کاشت این نهال باید مناسب به شرایط محیطی آن باشد . امقاومت سرمایی و خشکی بالایی دارد. آسیب درخت انگور توسظ باد های شدید بیشتر از سرمای زمستان است . رشد این نهال در فصل بهار است . که در دمای -10 درجه سانتیگراد بالا میرود . بهترین نوع خاک برای این نهال خاک های سبک و شنی رسی است . که آب به راحتی از آن عبور کند و در سطح باقی نماند . هرس به موقع انگور تاثیر بیشتری در باردهی و برداشت بیشتر محصول می باشد .

نهال انگور بلک سیدلس

نهال انگور بلک سیدلس

ارقام دیگر انگور : 

انگور بیدانه قرمز

انگور شرابی

انگور سیاه سردشت

انگور یاقوتی

انگور شامپاین

انگور شاهانی

انگور شانی کردستان

انگور سوییت شاپر

انگور ترکمن ۴

انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم

انگور قرمز

انگور قزل

انگور قرمز کشمشی

انگور قاصدک

انگور قزوین

انگور قم

انگور قطره ماه

انگور قوچان

انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی

انگور فخری

انگور فروشی

انگور فارس

انگور فروش

انگور فرنگی قرمز

انگور فرنگی هندی

انگور فرنگی سیاه

انگور فرانسوی

انگور غوره