نهال انگور حسینی

نهال انگور حسینی نیز یکی از ارقام نهال انگور میباشد . این نهال رقم بسیار تجاری است . و برای تازه خوری بسیار مناسب است . این نهال یکی از پیشنهاد های ویژه نهالستان برگ سبز برای شما مشتریان گرامی است . میتوانید این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبزبمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید.

نهال انگور حسینی

نهال انگور حسینی

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور حسینی

نهال انگور حسینی

مشخصات :

نهال انگور حسینی یکی از درختان نهال انگور میباشد . این نهال با میوه ای درشت و دراز و طعمی شیرینی که دارد بسیار پر فروش است . به دلیل میوه این نهال بسیار در میان باغدارن مشهور شده است . و رقم بومی است . نهالستان برگ سبز بهترین نوع انگور حسینی را با بهره برداری بالا تولید و عرضه میکند . و از ارقام ژنوتیپ برتر سال جدید این نهالستان می باشد . این نهال خیلی زود بازده و محصولی پر بار دارد. انگور این نهال دانه دار است و میان رس با حبه ای کشیده استوانه ای به رنگ سبز مایل به زرد است . خیلی لطیف و آبدار است . به همین دلیل بیشتر برای تازه خوری مناسب است .

شرایط محیطی :

برای کاشت باید اول بوته مو را ابتدا قلمه زد و آن را قبل از جوتنه دادن باید به عنوان مخزن کاشت . و وقتی در بهر آیتده ریشه دار شد آن را به آرامی و بدون ضربه به ریشه در گودال های آماده شده کاشت کرد. بوته جدید با گرم شدن هوا باید در هر 5 روز یک بار آبیاری شود . این نهال 4 سال بعد از کاشت شروع به باردهی میکند و در 9 سال بار دهی آن کامل میشود . یک بوته کامل میتواند بیش از 199 کیلو انگور دهد. بوته مو را بعد از 4 ساله شدن باید هرس کرد یعنی شاخه های فرعی یا دراز یا باریک انگور را میبرند. تا فرصت رشد به شاخه های قوی داده شود . 

نهال انگور حسینی

نهال انگور حسینی

ارقام دیگر نهال انگور :

انگور بیدانه قرمز
انگور شرابی
انگور شانی
انگور سیاه سردشت
انگور یاقوتی
انگور شامپاین
انگور شاهانی
انگور شانی کردستان
انگور سوییت شاپر
انگور ترکمن ۴
انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم
انگور قرمز
انگور قزل
انگور قرمز کشمشی
انگور قاصدک
انگور قزوین
انگور قم
انگور قطره ماه
انگور قوچان
انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی
انگور فخری
انگور فروشی
انگور فارس
انگور فروش
انگور فرنگی قرمز
انگور فرنگی هندی
انگور فرنگی سیاه
انگور فرانسوی
انگور غوره