نهال انگور رد گلوب 

نهال انگور رد گلوب نیز ار رقم های خاص نهال انگور میباشد . این نهال با میوه ای میان رس با حبه های درشت است و که از رقم های بسیار تجاری نهال انگور است . این گونه نهال انگور بسیار خاص و کمیاب است . ولی شما مشتریان گرامی  میتوانید این نهال را از نهالستان برگ سبز یافت کنید . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای شما مشاریان گرامی عرضه میکند . میتوانید برای خریدی مطمعن و بدون دغدغه حضوری یا غیر حضوری بصورت مستقیم و بدون واسطه از این نهالستان بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید .

نهال انگور رد گلوب

نهال انگور رد گلوب

 

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور رد گلوب

نهال انگور رد گلوب

مشخصات : 

نهال انگور رد گلوب یکی از ارقام بخصوص نهال انگور است . که این نهال منشاء آمریکایی دارد. این نهال را بیشتر در زمین هایی با مساحت زیاد در کالیفرنیای آمریکا . استرالیا . و شیلی کشت میشود . این نهال در ایران از اجناس وارداتی به حساب می آید . میوه این نهال از رقم های دانه دار به شمار می آید هر چند بی دانه این نهال نیز وجود دارد . ولی بدانید در نوع بدون دانه این نهال نیز هسته ای کوچک وجود دارد . این انگور با حبه های درشت و قرمز رنگ که پوستی نازک و مقاومت زیادی در برابر ترک خوردگی دارد . مزه میوه بسیار شیرین و آبدار است . وزن هر حبه 9 الی 13 گرم است .خوشه ای بزرگ و زیبا دارد. و مناسب برای تازه خوری است . ( خرین نهال انگور با تخفیف )

شرایط محیطی :

این نهال را میتوان در مناطقی که گرمسیری طولانی دارند کشت کرد . در این مناطق این نهال را در فضای باز کشت میکنند . ولی در سایر مناطق میتوان آن را در گلخانه ها کاشت . مقدار آبیاری این نهال در مناطق سردسیری با تابستان های گرم تقریبا 499 میلی لیتر می باشد . در مناطق خیلی گرم این مقدار به 1399 میلی لیتر میرسد . بطور کلی بر حسب مناطق کاشت این نهال بین 6 الی 7 هزار مکعب آب برای هر هکتار در سال است . استفاده از کودهای فسفر و پتاسیم برای این نهال بستگی به آزمایش خاک و برگ است . معمولا این نهال هر سال به دو نوع کود نیاز دارد. استفاده منیزیم . کلسیم کاربرد زیادی در تاکستان ها دارند . این کار برای اصلاح خاک و فعال کردن میکروارگانیسم ها نقش مهمی دارد. خاک های مناسب برای این نهال باید خاک های سبک و شنی باشد تا بهتر رشد کند. خاک های اسیدی و دارای نمک برای این نهال مناسب نیست . چیز هایی که برای رشد و محصول دهی اثرگذار هستند شامل : کود شیمیایی – هوموس – شخم زدن – آبیاری – زهکشی زمین است

نهال انگور رد گلوب

نهال انگور رد گلوب

ارقام دیگر نهال انگور :

انگور بیدانه قرمز

انگور شرابی

انگور شانی

انگور سیاه سردشت

انگور یاقوتی

انگور شامپاین

انگور شاهانی

انگور شانی کردستان

انگور سوییت شاپر

انگور ترکمن ۴

انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم

انگور قرمز

انگور قزل

انگور قرمز کشمشی

انگور قاصدک

انگور قزوین

انگور قم

انگور قطره ماه

انگور قوچان

انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی

انگور فخری

انگور فروشی

انگور فارس

انگور فروش

انگور فرنگی قرمز

انگور فرنگی هندی

انگور فرنگی سیاه ا

نگور فرانسوی

انگور غوره