نهال انگور شانی

نهال انگور شانی یکی از ارقام نهال انگور است.که رقم بسیار تجاری و بازار پسند است . محصولی پر بار و میوه ای میان رس دارد. این نهال در نهالستان برگ سبز زیر نظر ادراه جهاد کشاورزی بصورت مستقیم و بدون واسطه بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 برای شما خریداران گرامی عرضه میکند .

نهال انگور شانی

نهال انگور شانی

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور شانی

نهال انگور شانی

مشخصات و شرایط محیطی :

شما مشتریان گرامی باید قبل از کاشت به چند مورد از ویژگی های نهال انگور شانی دقت کنید. تا بهترین نوع نهال را به دست آورید. این نهال با حبه قرمز تیره است که درون حبه دانه ای درشت است . این نهال از جمله نهال هایی است که در کشور ایران طرفدار زیادی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی این نهال تازه خوری آن می باشد .

هر یک از نهال های انگور شامل آفت  های متنوعی هستن . این نهال به افت کرم خوشه ای خوار حساسیت بیشتری دارد. این آفت در اوایل بهار زده میشود که جوانه های گلدهنده را در بر میگیرد . و دیگر نکته مهم این نهال کاشت مناسب و آبو هوای ان است . این نهال با آب و هوای مختلف سازگاری دارد. و میتواند رشد بهتری داشته باشد.

در برابر سرمای زمستان مقاومت زیادی دارد. و چندان به سرما اهمیت نمیدهد. و نکاتی دیگر این نهال گرمای بهره و تابستان است . باد های شدیدی که قبل از سرما وجود دارد ممکن است برای انگور این نهال صدمه بزند. هرچه هوا گرم باشد انگور شانی بیشار به آبیاری نیاز دارد. بنابراین باید سیستم آبیاری نهال انگور را تنظیم کرد. باید به آب و هوایی منطقه دقت کرد.ریشه این نهال در خاک عمق زیادی میگیرد. بهترین خاک برای این نوع نهال خاکهای رسی و سنگین و خاک های سبک و خاک های شنی و … برای کاشت نهال انگور شانی مناسب است .  

نهال انگور شانی

نهال انگور شانی

ارقام دیگر نهال انگور :

انگور بیدانه قرمز

انگور شرابی

انگور شانی

انگور سیاه سردشت

انگور یاقوتی

انگور شامپاین

انگور شاهانی

انگور شانی کردستان

انگور سوییت شاپر

انگور ترکمن ۴

انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم

انگور قرمز

انگور قزل

انگور قرمز کشمشی

انگور قاصدک

انگور قزوین

انگور قم

انگور قطره ماه

انگور قوچان

انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی

انگور فخری

انگور فروشی

انگور فارس

انگور فروش

انگور فرنگی قرمز

انگور فرنگی هندی

انگور فرنگی سیاه ا

نگور فرانسوی

انگور غوره