نهال انگور فیلیم سیدلس 

نهال انگور فیلیم سیدلس یکی از ارقام تجاری و بازار پسند است . میوه ای درشت تر از یاقوتی و زود رس است . از رقم های وارداتی می باشد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند .

شما مشتریان گرامی برای خریدی مطمعن و بدون دغدغه میتوانید این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . ما به کیفیت اهمیت ویژه میدهیم . 

نهال انگور فیلیم سیدلس

نهال انگور فیلیم سیدلس

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور فیلیم سیدلس

نهال انگور فیلیم سیدلس

مشخصات : 

نهال انگور فیلیم سیدلس یکی از ارقاک نهال انگور میباشد . که بسیار بازار پسند و تجاری است . انگور های متعلق به این نهال در اواسط شهریور ماه رشد خوبی دارن . و کشاورزان میتوانند این انگور را در این زمان برداشت کنند . این نهال تحمل یرمایی -18 درجه سانتیگراد را دارد .

ولی اگر سمای آن بیش از اندازه باشد بی شک بافت های خور را از دست میدهد .و رشد خوبی  نخواهد کرد . رنگ میوه این نهال به رنگ قرمز تند است . و طعم بسیار شیرین و لذیذی دارد. 

شما باید قبل از کاشت این نهال به چند ویژگی مهم در مورد این نهال را بدانید . یکی از مهمترین ویژگی برای کاشت و رشد بهتر نهال شرایط اقلیمی مناسب است . و باید بدانید که این نهال در آب و هوایی مرطوب کشت نکنید .همچنین  بدانید که این نهال در شرایط گرم ساحلی هم را رشد بهتری ندارد.

شما برای کاشت میتوانید هر ناحیه را انتخاب کنید بجز مناطق مرطوب و گرم ساحلی را نباید انتخاب کنید . اگر میخواهید این نهال رشد بهتر داشته باشد آن را در منطقه ای بکارید که گرمای زیادی دریافت کنند اگر میوه این نهال گرمای مناسب و کافی در زمان رشد دریافت کند تا به خوبی رشد کند. 

شرایط محیطی :

خاک مناسب به این نهال خاک های خنثی و قلیایی بهترین انتخاب برای این نهال است . و یکی از ویژگی های مهم خاک این نهال این است . که این نهال را در خاک های آهکی نکارید این خاک از آن دسته خاک های س نگین و خاک رس زیادی دارد. برای کاشت این نهال مناسب نیست . این نهال را در خاک های سبک و زهکشی شده مناسب بکارید . که بتوانید به بهترین شکل ممکن محصول برداشت کنید .

از مهمترین و اصلی ترین بیماری که این نهال دچار میشود . بیماری های سفیدک پودری و سفید دروغین است برای جلو گیری از این بیماری شما باید به خوبی از این نهال مراقبت کنید . آفات بسیار زیادی هم  بر روی این نهال زده است  مانند : تار عنکبوت – حشره پولک دار و …. هستن .

آبیاری این نهال باید بر اساس نیاز ان تنظیم شود . آبیاری بر اساس خاک و آب و هوا تنظیم میگردد . اگر شما این نهال را در مناطق بسیار گرم کاشت کردین باید بیشتر به ان آب دهید . ولی اگر در مناطق معتدل کشت کردین هر 10 روز یک بار آب بدهید .نوع خاک شما  اگر  سبک و زهکشی  خوبی داشته باشد سیستم آبیاری این نهال را نیازی نیست در بازه زمتن کمی تنظیم کنید .

نهال انگور فیلیم سیدلس

نهال انگور فیلیم سیدلس

ارقام دیگر نهال انگور :

انگور بیدانه قرمز

انگور شرابی

انگور شانی

انگور سیاه سردشت

انگور یاقوتی

انگور شامپاین

انگور شاهانی

انگور شانی کردستان

انگور سوییت شاپر

انگور ترکمن ۴

انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم

انگور قرمز

انگور قزل

انگور قرمز کشمشی

انگور قاصدک

انگور قزوین

انگور قم

انگور قطره ماه

انگور قوچان

انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی

انگور فخری

انگور فروشی

انگور فارس

انگور فروش

انگور فرنگی قرمز

انگور فرنگی هندی

انگور فرنگی سیاه ا

نگور فرانسوی

انگور غوره