نهال انگور لعل

نهال انگور لعل نیز از ارقام نها انگور است . این رقم از نهال انگور بسیار تجاری است . مناسب برای  کاری و تجاری است. در بازار این نهال بسیار پسند دارد. شما مشاریان گرامی میتوانید این نهال را بصورت عمده و خورده و مستقیم و بدون واسطه حضوری یا غیر حضوری از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید .

نهال انگور لعل

نهال انگور لعل

.همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

 نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور لعل

نهال انگور لعل

مشخصات :

نهال انگور انواع متعددی دارد . که هر یک از ویژیگی های خاص خود برخوردار هستن . نهال انگور لعل هم یکی از مهمترین نهال انگور است . که ویژگی های مختلفی دارد. شما باغداران گرامی در زمان کاشت باید به چند نکته مهم به خوبی آشنا باشید . کیفیت میوه تولید شده از این نهال بسیار عالی و بی نظیر است . میتوانید از میوه این نهال برای تازه خوری . کشمش . آبمیوه . آبغوره استفاده کنید . هر یک از انواع انگور  این ویژگی را ندارند. و تنها یک الی دو ویژگی دارن . اما باید بدانید که انگور لعل از چند ویژگی برخوردار است. و از جمله بهترین نهال انگور می باشد . که کیفیت فوق العاده دارد. 

شرایط محیطی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوع برای کاشت نهال انگور لعل این است که باید در کاشت این نهال بسیار دقت کرد . ویژگی مناسب برای آبو هوایی انگور لعل این است که در برابر آب و هوایی سرد مقاومت زیادی از خود نشان میدهد . ولی باید بدانید که این نهال را نمیتوان در مناطق بسیار سرد کاشت کرد. تنها مناطقی که میتوان آن را کشت کرد باید گرمای کافی و نور آفتاب کافی داشته بشد تا به بهترین شکل ممکن رشد و محصول دهد. باغداران باید در مورد خاک انتخابشده بیشتر دقت کنند. خاک انگور لعل نباید شور و اسیدی باشد . بهترین خاک برای این نوع نهال خاک های رسی و خاک هایی که بافت سبک دارن کاشت کرد زیرا در این خاک ها رشد بهتری دارد و میتوند محصول خوبی را به بار آورد . خاک این نهال باید به خوبی زهکشی شده باشد . 

نهال انگور لعل

نهال انگور لعل

ارقام دیگر نهال انگور :

انگور بیدانه قرمز
انگور شرابی
انگور شانی
انگور سیاه سردشت
انگور یاقوتی
انگور شامپاین
انگور شاهانی
انگور شانی کردستان
انگور سوییت شاپر
انگور ترکمن ۴
انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم
انگور قرمز
انگور قزل
انگور قرمز کشمشی
انگور قاصدک
انگور قزوین
انگور قم
انگور قطره ماه
انگور قوچان
انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی
انگور فخری
انگور فروشی
انگور فارس
انگور فروش
انگور فرنگی قرمز
انگور فرنگی هندی
انگور فرنگی سیاه
انگور فرانسوی
انگور غوره