نهال انگور ویتیس 

نهال انگور ویتیس از ارقام تجاری است . این نهال با خوشه های بزرگ و میوه میان رس با حبه های گرد و سیاه رنگ است . این نهال در بازار مورد پسند بسیاری از افراد است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند . برای خریدی مطمعن و بدون دغدغه میتوانید این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 تماس حاصل فرمایید . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم . 

نهال انگور ویتیس

نهال انگور ویتیس

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور ویتیس

نهال انگور ویتیس

مشخصات : 

نهال انگور ویتیس این گونه نهال در نواحی جنوب شرقی آمریکا پراکنده است . اندازه بر بزرگ و سطح زیرین  این نهال پوشیده از کرک است . این گونه نماتد و شته و نسبت به اهک حساس است . از دو رگ گیری این نهال با ویتیس وینیفرا و ویتیس استیوالیس از رقم های مقاوم به فیلوکسرا به دست امده است .این نهال رشد رویشی بالایی دارد . این گونه نهال به فصل رشد طولانی نیاز دارد . خوشه های بزرگ و جبه های گرد و سیاه شکلی دارد . ریشه زایی و قلمه های این نوع نهال مشکل است .

شرایط محیطی : 

قبل از کاشت این نهال باید به چند مورد از ویژگی های این نهال دقت کرد . ما باد دقت کنیم که خاک بهتر برای این نوع نهال چه خاکی است . بهترین خاک برای این نهال  خاک های شنی و همچنین در خاک های دارای آهک از رشد رویشی قوی برخوردار است . این نهال جز انگور های دو پایه می باشد . به دلیل دو رگ های آن با گونه های دیگر به عنوان پایه پیوندی استفاده میشود . یکی از گونه های مخصوص این نهال بر پایه های دو رنگ نظیر 110R – 99R ‘,گونه برلاندیری است . تکثیر این نهال از طریق قلمه و پیوندی امکان پذیر است . ضریب بار دهی این نهال بسیار بالا است . پر طرفدار ترین نهال انگور است . 

نهال انگور ویتیس

نهال انگور ویتیس

ارقام دیگر نهال انگور :

انگور بیدانه قرمز

انگور شرابی

انگور شانی

انگور سیاه سردشت

انگور یاقوتی

انگور شامپاین

انگور شاهانی

انگور شانی کردستان

انگور سوییت شاپر

انگور ترکمن ۴

انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم

انگور قرمز

انگور قزل

انگور قرمز کشمشی

انگور قاصدک

انگور قزوین

انگور قم

انگور قطره ماه

انگور قوچان

انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی

انگور فخری

انگور فروشی

انگور فارس

انگور فروش

انگور فرنگی قرمز

انگور فرنگی هندی

انگور فرنگی سیاه ا

نگور فرانسوی

انگور غوره