نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت از رقم هال بسیار تجاری بوده که میوه ای زود رس و منتسب تازه خوری است . این نهال در برابر آفتاب سوختگی مقاومت زیادی دارد . برای خرید مطمعن و بدون دغدغه میتوانید این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . 

نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت

مشخصات و شرایط محیطی :

یکی از انگورهای شناخته شده در ایرانبه نام  انگور پرلت است . این نوع انگور برای سایه و میوه استفاده میشود . این انگور بازار خوبی نیز در تولید شراب دارد. در ایران زمین خرید این نهال به دلیل رشد قابل توجه و حائز اهمییت است . در واقع این انگور با رشد سالانه میتواند شما را زود تر ثمردهی برساند . این انگور برگ ریز بوده و خزان دارد. این نوع نهال برای قلمه زدن – کاشت – کود دهی بسیار مناسب است. این نهال گونه های مختلفی  دارد . 

قبل از این که کاشت کنید باید از بهتر بودن زمین خود اطلاعاتی به دست آورید . زمین این نهال باید به خوبی زهکشی شود. این انگور به خاک های باتلاقی و ماندابی واکنش منفی دارد. میزان اسیدیته خاک را باید چک کنید . میزان pH باید بین 7 تا 8 باشد . خاک های شنی لومی برای این نهال مناسب ترین خاک است . این نوع خاک ها دارای بافت شنی هستن . این نوع خاک برای رشد و محصول دهی انگور پرلت مناسب است . این نهال میتواند تا ارتفاع 10 تا 20 فوت ( 3 تا 6 متر ) داشته باشد . 

نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت

ارقام دیگر انگور :

انگور بیدانه قرمز

انگور شرابی

انگور شانی

انگور سیاه سردشت

انگور یاقوتی

انگور شامپاین

انگور شاهانی

انگور شانی کردستان

انگور سوییت شاپر

انگور ترکمن ۴

انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم

انگور قرمز

انگور قزل

انگور قرمز کشمشی

انگور قاصدک

انگور قزوین

انگور قم

انگور قطره ماه

انگور قوچان

انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی

انگور فخری

انگور فروشی

انگور فارس

انگور فروش

انگور فرنگی قرمز

انگور فرنگی هندی

انگور فرنگی سیاه ا

نگور فرانسوی

انگور غوره