نهال انگور کریسمون سیدلس

نهال انگور کریسمون سیدلس از رقم های بسیار تجاری است . این نهال میوه ای دیر رس دارد. از مهم ترین رقم انگور کالیفرنیا است . این نهال به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به فروش میرسد شما مشتریان گرامی میتوانید خریدی با اطمینان و بدون دغدغه بصورت مستقیم  و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید. 

نهال انگور کریسمون سیدلس

نهال انگور کریسمون سیدلس

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور کریسمون سیدلس

نهال انگور کریسمون سیدلس

مشخصات و شرایط محیطی : 

این نهال به عنوان یکی از ارزشمند ترین انگور است . این انگور بازدهی بالایی برای باغداران دارد. توجه داسته باسین که قبل از خرید نهال انگور کریسمون سیدلس باید اطلاعات در مورد این نهال را بدانید . باید بدانید که این انگور حساسیت بالایی در برابر هوای گرم دارد. برای پرورش و محصول دهی این نوع انگور به زمان زیادی نسبت به بقییه انگور ها دارد. این نهال با حبه های 4 گرمی به رنگ قرمز مایل به صورتی دارد . و از ارقام بیداته است . 

برای کاشت این نهال باید گودال هایی به عمق 2.5 فوت ( 75 سانتیمتر ) را حفر کنید . اگر میخوتهید با این نهال تاکستان زیبایی را آماده کنید باید فاصله مناسب آن را رعایت کنید . این نهال باید با فاصله کاشت مناسب و استاندارد داشته باشد . فنس برای این نهال اهمیت حائزی دارد . این فنس ها میتوانند مرقبت هال لازم این نهال را فراهم کنند . فاصله کاشت باید 8 در 8 باشد برای عمق در نظر گرفته کاشت این انگور را دو برابر ریشه در نظر میگیرد . 

نهال انگور کریسمون سیدلس

نهال انگور کریسمون سیدلس

ارقام دیگر نهال انگور : 

انگور بیدانه قرمز

انگور شرابی

انگور شانی

انگور سیاه سردشت

انگور یاقوتی

انگور شامپاین

انگور شاهانی

انگور شانی کردستان

انگور سوییت شاپر

انگور ترکمن ۴

انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم

انگور قرمز

انگور قزل

انگور قرمز کشمشی

انگور قاصدک

انگور قزوین

انگور قم

انگور قطره ماه

انگور قوچان

انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی

انگور فخری

انگور فروشی

انگور فارس

انگور فروش

انگور فرنگی قرمز

انگور فرنگی هندی

انگور فرنگی سیاه ا

نگور فرانسوی

انگور غوره