نهال انگور کریسمون

نهال انگور کریسمون یکی از ارقام نهال انگور است که رقم بسیار تجاری به حساب می آید . این نوع انگور از ارقام میان رس و پیش رس است . و میوه آن مناسب تازه خوری است . مشتریان گرامی که خواهان این نوع انگور هستن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز به صورت مستقیم و بدون واسطه بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند. 

نهال انگور کریسمون

نهال انگور کریسمون

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور کریسمون

نهال انگور کریسمون

مشخصات :

نهال انگور کریسمون از انگور های ارزشمند و مورد توجه است . این نهال باز دهی بالایی برای باغداران دارد. این نهال با میوه ای درشت و مناسب آبغوره است . و در میان افراد بازاری بسیار مورد پسند بوده و رقم بسیار خوبی برای تجارت دارد . محصول دهی این نهال خیلی با کیفیت است . و از حساسیت نهال به بعضی موارد به عنوان مثال : کود دهی بیش از اندازه دچار لک در برگ ها میگردد . برای باروری محصول بیشتر به هرس ویژه نیاز دارد . 

شرایط محیطی :

برای کاشت این نهال باید از گودالهایی با عمق 2.5 فوت (75 سانتی متر ) را حفر کنیم . و مهمترین موضوع برای کاشت فاصله مناسب بین نهال هاست و از نظر ردیفی باید کاملا ردیفی کاشت شود . گودال حفر شده باید 24 فوت در یک فنس را پوشش دهند . فاصله این نهال باید 8 در 8 باشد این نهال دو برابر دیگر انگور ها ریشه دارد. این نهال نسبت به نهال های دیگر پوست ضخیمی دارد و بافت گوشتی  آن محکم و سفت است . این انگور به چهار دسته است .سبز . قرمز .سیاه . زرد است میزان تولید در هر هکتار 39 الی 40 تن است وعمر اقتصادی این نهال بیش از 99 سال است . زمان برداشت میوه در اواسط مرداد ماه و مقاومت خوبی در زمان انبار داری و حمل و نقل  ماندگاری  بالا در برابر دمای پایین است . 

نهال انگور کریسمون

نهال انگور کریسمون

ارقام دیگر نهال انگور :

انگور بیدانه قرمز
انگور شرابی
انگور شانی
انگور سیاه سردشت
انگور یاقوتی
انگور شامپاین
انگور شاهانی
انگور شانی کردستان
انگور سوییت شاپر
انگور ترکمن ۴
انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم
انگور قرمز
انگور قزل
انگور قرمز کشمشی
انگور قاصدک
انگور قزوین
انگور قم
انگور قطره ماه
انگور قوچان
انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی
انگور فخری
انگور فروشی
انگور فارس
انگور فروش
انگور فرنگی قرمز
انگور فرنگی هندی
انگور فرنگی سیاه
انگور فرانسوی
انگور غوره