نهال توت مجنون چتری

نهال توت مجنون چتری یکی از ارقام نهال توت میباشد از رقم های زینتی و قابل کشت در همه مناطق ایران و مناسب برای فضا سازی پارک و باغات است و نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . 

نهال توت مجنون چتری

نهال توت مجنون چتری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال توت  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال توت مجنون چتری

نهال توت مجنون چتری

مشخصات:

نهال توت چتری یا توت مجنون یکی از ارقام درختان توت میباشد که شاخه های آن مانند چتر میوه آن را میپوشاند. نهال توت چتری دارای شاخه هایی آویزان میباشد که اگر کوتاه نشوند حجم زیادى پیدا می‏کند . رنگ میوه نهال توت چتری بین سفید تا ارغوانی تیره میباشد و طعمی شیرین دارد .

طول برگ این رقم نهالها در درختهای جوان  در حدود ۳۰ سانتیمتر و در درختهای پیر بین ۵ تا ۱۵ سانتیمتر میباشد. این برگها برای تغذیه کرم ابریشم حیاتی میباشند . نهال توت مجنون عمر کوتاهی دارند. و رشدی نسبتا سریع دارند. نهال توت چتری در دو اندازه کوچک و متوسط پیدا میشود. و تا ارتفاع ۲۰ متر نیز رشد دارند. زمان گلدهی نهال توت چتری خرداد ماه میباشد.

شرایط محیطی :

نهال توت چتری  در منطقه آفتابی یا نیمسایه باید کاشته شود. اگر آفتاب خیلی سوزان باشد باعث از بین رفتن برگها خواهد شد. نهال توت چتری را در اکثر خاکها میتوان کاشت. دمای بین -۳ تا ۱۶ درجه برای این رقم نهال توت مناسب است. نهال توت مجنون توانایی تحمل گرما و خشکی را دارد. ونیاز به ابیاری متوسط دارد. آخر پاییز یا زمستان میتوانید نهال توت چتری را هرس کنید.

نهال توت مجنون چتری

نهال توت مجنون چتری

ارقام نهال توت :

نهال توت آمریکایی
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت قرمز
نهال توت قیسی
نهال توت مشهدی

نهال توت هرات
نهال شاه توت
نهال توت آمریکایی
نهال توت کاولوزا
نهال توت مجنون چتری
نهال توت موزی
نهال توت مینیاتوری
نهال توت سفید
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *