نهال توت مینیاتوری

نهال توت مینیاتوری یکی از ارقام نهال توت میباشد این نهال از رقم های بسیار تجاری و رقمی خاص و کمیاب و قابل کشت در اکثر مناطق کشور مناسب برای فضا سازی پارک و ویلا ها میوه ای بیضی با رنگ و شکل خاص دارد. نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید .

نهال توت مینیاتوری

نهال توت مینیاتوری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال توت  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال توت مینیاتوری

نهال توت مینیاتوری

مشخصات :

نهال توت مینیاتوری (زیگزالی) گونه ای کاملا تجاری و چهره ای خاص و نادر است . این گیاه در بسیاری از مناطق ایران قابل پرورش است و برای ایجاد فضایی در پارک ها و ویلا مناسب است . میوه ای بیضی و به رنگ و شکل خاص است . این نهال از خانواده مورسه و نهال توت تیره مورس است . توت مینیاتوری درختی بزرگ و با دوام است با ارتفاعی 20 متر است . قطر آن نیز با 1 متر میرسد بومی چین و شرقی جین است . که بعدا به سایر گشورها نیز سرایت کرده است .

شرایط محیطی :

نهال توت  در مناطق سرد تا نیمه گرمسیری رشد می کند. و مناسب برای خاکهای زهکشی شده حاصلخیز می باشد. نهال توت  نسبت به خاک های رسی سنگین , خشکی , سرمای زیاد و هرس زیاد نیز مقاومت خوبی دارند.  برای کاشت نهال توت  یک گودال به عرض نیم در نیم متر حفر کنید .

حدود ۱۰تا ۲۰ سانتی متر نهال را درون گودال روی خاک نرم بگذارید. و اطراف آن مخلوط خاک نرم و خاک زمینی که حفرشده بریزید . تلاش کنید جای پیوند حدود ۲۰ سانتی متر از سطح خاک بیرون بماند. بعد از کاشتن آب زیاد به نهال بدهید تا هوا گیری صورت بگیرد.

ارقام نهال توت :

نهال توت آمریکایی
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت قرمز
نهال توت قیسی
نهال توت مشهدی

نهال توت هرات
نهال شاه توت
نهال توت آمریکایی
نهال توت کاولوزا
نهال توت مجنون چتری
نهال توت موزی
نهال توت مینیاتوری
نهال توت سفید
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *